ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80491
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
مقتدی الصدر و العبادی اعلام ائتلاف کردند

مقتدی الصدر و العبادی اعلام ائتلاف کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر و حیدرالعبادی، روسای ائتلاف‌های سائرون و النصر، از ائتلاف با یکدیگر خبر دادند. این خبر را شبکه خبری العربیه لحظاتی پیش مخابره کرده است. روسیا الیوم نیز لحظاتی بعد همین خبر را مخابره کرد. حیدر العبادی، رهبر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر و حیدرالعبادی، روسای ائتلاف‌های سائرون و النصر، از ائتلاف با یکدیگر خبر دادند. این خبر را شبکه خبری العربیه لحظاتی پیش مخابره کرده است. روسیا الیوم نیز لحظاتی بعد همین خبر را مخابره کرد.

حیدر العبادی، رهبر ائتلاف النصر روز شنبه به نجف اشرف سفر کرد و با مقتدی صدر، رهبر سائرون دیدار و گفت‌وگو داشت.

شبکه المیادین نیز گزارش کرد که العبادی و الصدر بعد از این دیدار به منظور تشکیل کابینه با هم ائتلاف کرده‌اند.

نخست وزیر عراق و رهبر جریان الصدر عراق بعد از اعلام این ائتلاف طی نشت خبری مشترک گفتند که «ائتلاف نصر و سائرون فراجناحی، فرقه‌ای و قومیتی است».

ائتلاف سائرون بیشتر از این نیز با «الفتح»، به رهبری «هادی العامری» برای تشکیل دولت جدید ائتلاف کرده بود.

رهبران ائتلاف النصر و سائرون طی نشست خبری مشترکی که امشب داشتند، تأکید کردند که دولت جدید باید با فساد اداری مقابله کرده و مفسدان را در اختیار دستگاه قضاء قرار دهد.

دو طرف همچنین اعلام کردند که این ائتلاف آن‌ها به معنای این نیست که درهای ائتلاف برای دیگران بسته است بلکه آن‌ها نیز می‌توانند به ائتلاف آن‌ها ملحق شوند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.