ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80620
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۷ - ۵:۲۳
  • 389 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدگاه ائتلاف العبادی درباره ائتلاف با سائرون و تمدید فعالیت پارلمان عراق

دیدگاه ائتلاف العبادی درباره ائتلاف با سائرون و تمدید فعالیت پارلمان عراق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، حسین العادی سخنگوی ائتلاف النصر در بیانیه ای گفت: همپیمانی ائتلاف النصر با ائتلاف سائرون نتیجه مذاکرات و تلاش ها و تفاهم های عمیق بود و امیدواریم و تلاش می کنیم که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، حسین العادی سخنگوی ائتلاف النصر در بیانیه ای گفت: همپیمانی ائتلاف النصر با ائتلاف سائرون نتیجه مذاکرات و تلاش ها و تفاهم های عمیق بود و امیدواریم و تلاش می کنیم که این همپیمانی بستر مستحکمی برای تشکیل فراکسیون بزرگتر باشد.

وی فزود: رویکرد درهای باز و گفت وگو با همه فراکسیون ها برای شکل دهی به چارچوب های نهایی برای ساختارهای مرحله سیاسی از جمله مدیریت فعالیت حکومت و پرونده های آن ادامه دارد.

العادی همچنین گفت: ائتلاف النصر پیش نویس قانون تمدید عمر پارلمان را دچار اختلافات قانونی می داند. ما در سال 2010 نیز چنین موردی داشتیم که مدت پارلمان تمام شد و دولت 9 ماه بدون چتر حمایت پارلمان ادامه بکار داد. آن زمان همگان درخصوص قانونی نبودن تمدید کار پارلمان توافق داشتند.

وی افزود: دادگاه فدرال فصل الخطاب درباره موضوع مشروعیت تمدید یا عدم تمدید آن است.

پارلمان عراق پیشتر اولین بررسی پیشنهاد قانون تمدید کار خودش را انجام داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.