ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80626
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۷ - ۵:۴۷
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
از آزادی 74 اسیر انصارالله تا تکذیب سیطره ائتلاف بر فرودگاه

از آزادی 74 اسیر انصارالله تا تکذیب سیطره ائتلاف بر فرودگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری المسیرة؛ عبدالقادر مرتضی، رئیس کمیته ملی امور اسرا در یمن در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی با اعلام این خبر تصریح کرد: این کمیته موفق شد، شب گذشته (سوم تیرماه)، 74 اسیر از مجاهدان ارتش و کمیته‌های […]

آزادی 74 اسیر از انصارالله و کمیته مردمی در ساحل غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری المسیرة؛ عبدالقادر مرتضی، رئیس کمیته ملی امور اسرا در یمن در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی با اعلام این خبر تصریح کرد: این کمیته موفق شد، شب گذشته (سوم تیرماه)، 74 اسیر از مجاهدان ارتش و کمیته‌های مردمی را در عملیات تبادل اسرا در جبهه ساحل غربی آزاد کند.

وی در این باره نوشت؛ «به توفیق و کمک خداوند، عملیات تبادل اسرا در ساحل غربی یمن با موفقیت انجام شد و بر اساس آن 74 تن از قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی آزاد شدند».

براساس گزارش‎های منتشر شده، جنبش انصارالله یمن نیز در این تبادل اسرا 40 تن از اسرای ائتلاف نظامی سعودی را آزاد کردند.

شلیک 6 موشک

همچنین یک منبع نظامی در یمن در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری یمانیون، از شلیک 6 موشک بالستیک از نوع «برکان 2» به اهدافی در شهر ریاض، پایتخت عربستان خبرداد.

براساس این گزارش، مرکز اطلاعات وزات دفاع، مرکز مالی ملک عبدالله، اتاق عمیلیات ائتلاف نظامی و کاخ‌های پادشاهی از جمله این اهداف بوده که سعودی‎ها مدعی شده‎اند دو فروند از این موشک‌ها را ردیابی و منهدم کرده‌اند.

تکذیب سیطره

همچنین، عزیز راشد، معاون سخنگوی نظامی ارتش یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتینک روسیه، از شکست ائتلاف نظامی سعودی در تسلط بر شهر الحدیدة خبرداد.

وی با اشاره به تهدیدهای پی در پی وزیر امور خارجه امارات و مهلت 48 ساعته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای تحویل الحدیدة، گفت: اکنون 4 هفته از این تهدیدها و وعده و عیدها می‌گذرد و ارتش و کمیته مردمی کذب این ادعاها را ثابت کردند.

عزیز راشد گفت: تصاویر و کلیپ‌های ویدئویی که ائتلاف نظامی عربستان از سیطره بر فرودگاه الحدیده پخش می‌کند، صحت ندارد و این ادعاها تنها اقدامی بر سرپوش گذاشتن بر شکست خود است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.