ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80638
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۰۱
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
موضع ایران در قبال بحران یمن تغییر نکرده است

موضع ایران در قبال بحران یمن تغییر نکرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در عرصه سیاست خارجی پرداخت.  وی یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی داشت. قاسمی ابراز امیدواری کرد تیم ملی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در عرصه سیاست خارجی پرداخت. 

وی یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی داشت.

قاسمی ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال در بازی امشب پیروز میدان شوند.  

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره اقدامات ایران در قبال بحران یمن گفت: سیاست ایران در قبال بحران یمن از ابتدا روشن بوده و تغییر مواضع درباره یمن نداریم، تجاوز ائتلاف را محکوم کرده و امیدواریم جامعه جهانی این شرایط دشوار مردم یمن را بیش از گذشته درک کند و در جهت توقف تجاوز به این مردم تلاش کنند.

قاسمی افزود: ایران سعی کرده در تماس با سایر دول و مجامع بین المللی صدای این مظلومیت و قربانیان تجاوز عربستان را منتقل و به دنبال راهکاری است که تجاوز متوقف و کمکهای انساندوستانه و امدادی برای مردم یمن ارسال شود.

سخنگوی وزارت خارجه 

 

 

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.