ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80718
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۰۴
  • 268 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن 28 نیروی عربستان طی دو روز گذشته در جبهه‌های یمن

کشته و زخمی شدن 28 نیروی عربستان طی دو روز گذشته در جبهه‌های یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را در جبهه‌های مرزی و داخلی به دام انداخته‌اند. به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یک منبع در یگان تک‌تیراندازان ارتش یمن، اعلام کرد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را در جبهه‌های مرزی و داخلی به دام انداخته‌اند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یک منبع در یگان تک‌تیراندازان ارتش یمن، اعلام کرد که طی عملیات‌هایی ویژه در جبه‌های مرزی و داخلی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ مزدور عربستان کشته و زخمی شدند.

یگان تک‌تیراندازان این افراد را در جبهه‌های تعز، صرواح، نهم و ساحل غربی هدف گرفت و در این میان، هشت نظامی سودانی و یک نظامی سعودی کشته و زخمی شدند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال ۹۴، تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور را به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن  آغاز کرد و تاکنون به هیچ یک از اهداف اعلامی‌اش نرسیده است. در عین حال حمله به اهداف غیرنظامی و مردم یمن هم ادامه دارد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز طی عملیات‌های مختلف از جمله شلیک موشک‌های بالستیک و نبردهای میدانی مختلف و… در حال مقابله با این تجاوز نظامی هستند که وارد چهارمین سال متوالی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.