ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80735
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۳۰
  • 447 بازدید
  • ارسال توسط :
به دام افتادن ۲۸ نیروی عربستان در 48 ساعت

به دام افتادن ۲۸ نیروی عربستان در 48 ساعت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را در جبهه‌های مرزی و داخلی به دام انداخته‌اند. به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یک منبع در یگان تک‌تیراندازان ارتش یمن، اعلام کرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را در جبهه‌های مرزی و داخلی به دام انداخته‌اند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یک منبع در یگان تک‌تیراندازان ارتش یمن، اعلام کرد که طی عملیات‌هایی ویژه در جبه‌های مرزی و داخلی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ مزدور عربستان کشته و زخمی شدند.

یگان تک‌تیراندازان این افراد را در جبهه‌های تعز، صرواح، نهم و ساحل غربی هدف گرفت و در این میان، هشت نظامی سودانی و یک نظامی سعودی کشته و زخمی شدند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال ۹۴، تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور را به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن آغاز کرد و تاکنون به هیچ یک از اهداف اعلامی‌اش نرسیده است. در عین حال حمله به اهداف غیرنظامی و مردم یمن هم ادامه دارد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز طی عملیات‌های مختلف از جمله شلیک موشک‌های بالستیک و نبرد‌های میدانی مختلف و… در حال مقابله با این تجاوز نظامی هستند که وارد چهارمین سال متوالی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.