ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80775
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
فرانسه خواستار پایان دادن به جنگ یمن شد

فرانسه خواستار پایان دادن به جنگ یمن شد

خبرگزاری فارس: فرانسه خواستار پایان جنگ در یمن شد. وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد: «ما خواهان پایان دادن به جنگ در یمن هستیم و می‌خواهیم تمام موانع برای ورود کمک‌ها به این منطقه برداشته شود.» وزرای خارجه اتحادیه اروپا شب گذشته در بروکسل با «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن دیدار […]

خبرگزاری فارس: فرانسه خواستار پایان جنگ در یمن شد.

وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد: «ما خواهان پایان دادن به جنگ در یمن هستیم و می‌خواهیم تمام موانع برای ورود کمک‌ها به این منطقه برداشته شود.»

وزرای خارجه اتحادیه اروپا شب گذشته در بروکسل با «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن دیدار و با وی در خصوص راه‌های بازگرداندن صلح و ثبات به یمن گفتگو کردند.

طرف اروپایی در این دیدار به حمله اخیر ائتلاف سعودی به بندر حدیده با هدف بیرون راندن انقلابیون یمن از این گلوگاه راهبردی هم اشاره کرده و بدون نام آوردن از کشور‌های مهاجم گفته: «شورای اروپا در خصوص یمن و علیه بالا گرفتن عملیات نظامی در روز‌های اخیر در اطراف بندر الحدیده، تصمیماتی گرفت. ۷۰ درصد واردات غذا به یمن از طریق این بندر است.»

ائتلاف سعودی که در هفته‌های اخیر با بمباران هوایی گسترده و اعزام پرشمار نیرو، قصد تصرف بندر الحدیده و فرودگاه آن را داشت، این روز‌ها بدون رسیدن به هیچ یک از این اهداف، در جنوب الحدیده در محاصره نیرو‌های انقلابی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.