ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80777
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
  • 275 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن| افزایش آمار قربانیان جنایت سعودی‌ها در عمران/ حمله هوایی به اتوبوس حامل آوارگان در الحدیده

تحولات یمن| افزایش آمار قربانیان جنایت سعودی‌ها در عمران/ حمله هوایی به اتوبوس حامل آوارگان در الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، آمار شهدا و مجروحان حمله جنگنده‌های سعودی آمریکایی به محله البرید در شهر عمران به 9 شهید و 19 زخمی رسیده که بیشتر آنها زن و کودک هستند و احتمال افزایش قربانیان وجود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، آمار شهدا و مجروحان حمله جنگنده‌های سعودی آمریکایی به محله البرید در شهر عمران به 9 شهید و 19 زخمی رسیده که بیشتر آنها زن و کودک هستند و احتمال افزایش قربانیان وجود دارد.

در این جنایت، منازل مردم در محله البرید هدف قرار گرفت و این جنایت هولناک رخ داد.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله در واکنش به این جنایت تاکید کرد ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به ارتکاب جنایات خود  با پوشش بین المللی و آمریکایی و همدستی سازمان ملل ادامه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد متجاوزان به سبب سکوت آنچه جامعه بین المللی خوانده می‌شود و کشورهای استکبار و شریک جنایات علیه انسانیت بر شد جنایات خود افزوده‌اند.

وی تاکید کرد این جنایات فقط سبب افزایش عزم و اراده ملت عزیز یمن و افزایش عوامل قدرت بازدارندگی و پاسخ آنها خواهد شد و رژیم سعودی و همپیمانان مزدور و منافقش اگر گمان می‌کنند با جنایاتشان می‌توانند روزی به اهدافشان دست یابند، سخت در توهم به سر می‌برند.

جنگنده‌های سعودی اتوبوس حامل آوارگان یمنی را هدف قرار دادند

خبر دیگر اینکه جنگنده‌های رژیم متجاوز سعودی یک دستگاه اتوبوس حامل آوارگان را در  الحدیده هدف قرار دادند که در نتیجه آن دست‌کم 20 نفر شهید و زخمی شده‌اند که البته این آمار نهایی نیست.

همچنین در حمله جنگنده‌های سعودی به شهرستان زبید یک شهروند یمنی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

خبر دیگر اینکه یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تجمع نظامیان سعودی در مثلث الرکبه در جیزان را موشک‌باران کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.