ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80863
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
انهدام ۱۳ نفربر و خودرو زرهی متجاوزان در ۶ روز گذشته

انهدام ۱۳ نفربر و خودرو زرهی متجاوزان در ۶ روز گذشته

خبرگزاری مهر: منابع یمنی از انهدام ۱۳ نفربر و خودرو زرهی متجاوزان در نبرد ساحل غربی و حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جیزان خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، منابع نظامی یمنی اعلام کردند: طی ۶ روز گذشته در نبرد ساحل غربی یمن ۱۳ […]

خبرگزاری مهر: منابع یمنی از انهدام ۱۳ نفربر و خودرو زرهی متجاوزان در نبرد ساحل غربی و حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جیزان خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، منابع نظامی یمنی اعلام کردند: طی ۶ روز گذشته در نبرد ساحل غربی یمن ۱۳ نفربر و خودرو زرهی متجاوزان با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند.

این منابع بیان کردند: طی ۶ روز گذشته در ساحل غربی یمن در عملیات یمنی‌ها ۹ نفربر و ۵ خودرو زرهی با موشک هدایت شونده منهدم شده است. در این مدت همچنین سه مرکز متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی هدف قرار گرفته است.

منابع یمنی همچنین اعلام کردند: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مواضع نظامیان سعودی را در روستای المدرسه، ابو المض جنوب روستای المعایین در جیزان هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.