ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80892
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۳۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: با تحویل الحدیده به سازمان ملل موافقت نکرده‌ایم

انصارالله: با تحویل الحدیده به سازمان ملل موافقت نکرده‌ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المیادین خبر برخی رسانه ها درخصوص موافقت با تحویل بندر الحدیده در ساحل غربی یمن به سازمان ملل را رد کرد. ائتلاف متجاوز سعودی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المیادین خبر برخی رسانه ها درخصوص موافقت با تحویل بندر الحدیده در ساحل غربی یمن به سازمان ملل را رد کرد.

ائتلاف متجاوز سعودی از دو هفته پیش حمله به بندر الحدیده را که در کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن است، آغاز کرد اما تاکنون متحمل خسارتها و تلفات زیادی شده و زمین گیر شده است.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: آنچه مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن مطرح کرده است نظارت سازمان ملل بر دریانوردی در بندر الحدیده و ورود کالاها به این بندر است.

وی افزود: نیازی به وجود نظارتی در فرودگاه الحدیده نیست و توجیهی برای آن وجود دارد. موضوع نظارت بر فرودگاه الحدیده مطرح نشده است زیرا اساسا فعالیت پروازی در این فرودگاه متوقف است.

 البخیتی افزود: آنچه با فرستاده سازمان ملل مطرح شده است؛ یک راه حل فراگیر است و نه فقط موضوع الحدیده.

وی تصریح کرد: توقف تجاوزگری به یمن نیازمند مشارکت همه یمنی ها در شکست دادن و بیرون راندن متجاوزان است.

البخیتی پیشتر به شبکه المیادین گفته بود که ارتش یمن و کمیته های مردمی ابتکارعمل در نبرد ساحل غربی را به دست گرفته اند و نبرد سنگین در منطقه الفازه در ساحل غربی است.

ضیف الله الشاملی دیگر عضو سیاسی جنبش انصار الله یمن نیز گفت که پذیرش ما برای نظارت سازمان ملل بر بندر الحدیده به معنای عقب نشینی ما از آن نیست.

وی در گفت وگو با المیادین تصریح کرد: ائتلاف سعودی دولت عبدربه منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و دست نشانده خود در یمن) را جلو انداخته است تا مسئولیت هرگونه تحول دراماتیک در یمن را به گردن او بیاندازد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.