ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80924
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
یگان موشکی انصارالله نظامیان رژیم امارات را مورد هدف قرار داد

یگان موشکی انصارالله نظامیان رژیم امارات را مورد هدف قرار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری شدید بین رزمندگان انصارالله و ارتش یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» در محور جنوبی فرودگاه شهر ساحلی «الحدیده»، یگان موشکی انصارالله موفق شدند گروهی از نظامیان رژیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری شدید بین رزمندگان انصارالله و ارتش یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» در محور جنوبی فرودگاه شهر ساحلی «الحدیده»، یگان موشکی انصارالله موفق شدند گروهی از نظامیان رژیم امارات را در مناطق غربی استان شناسایی کنند.

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: یگان موشکی انصارالله بعد از شناسایی دقیق، مکان تجمع نظامیان رژیم امارات و مزدوران وابسته به آن‌ها را به‌صورت دقیق مورد هدف قرار دادند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، گروه مقاومت اسلامی انصارالله در این حمله دقیق، از موشک بالستیک مدل «قاهر M2» استفاده کرده است.

حمله موشکی انصارالله منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نظامی رژیم امارات و مزدوران وابسته به آن‌ها شده و خسارت سنگینی به تجهیزات نظامی وارد شده است.

از محور جنوبی فرودگاه شهر ساحلی الحدیده خبر می‌رسد، درگیری بین رزمندگان یمنی با شورشیان در محور جنوبی شرقی و جنوب غربی فرودگاه همچنان ادامه دارد و شورشیان ائتلاف تاکنون موفق به پیشروی در منطقه نشده‌اند.

شورشیان وابسته به ائتلاف از روز گذشته حمله‌ای را به‌منظور اشغال منطقه «تحیتا» واقع در جنوب غرب استان الحدیده آغاز کرده‌اند که تاکنون توسط رزمندگان انصارالله دفع شده است.

بخش‌های کوچکی از مناطق غربی و جنوب غربی استان ساحلی الحدیده تحت اشغال شورشیان و مزدوران وابسته به رژیم‌های اماراتی و سعودی است.

هزاران مزدور و شورشی با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی»، بیش از دو هفته است حمله گسترده‌ای را به محور غربی یمن به‌منظور اشغال فرودگاه جنوبی شهر الحدیده آغاز کرده‌اند که تاکنون به دلیل مقاومت گسترده رزمندگان شکست‌خورده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.