ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 80983
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۱۸
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
تداوم فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده انقلاب است

تداوم فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در نشست صمیمی همسران شاهد شهرستان رودبار با وی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهداء خدمت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در نشست صمیمی همسران شاهد شهرستان رودبار با وی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهداء خدمت به نظام است و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت را موجب می‌گردد که تضمین کننده تداوم انقلاب است.

تداوم فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده انقلاب است

وی افزود: شهداء با تمام اعتقاد بالاترین هستی و وجود دنیوی خود را گذاشتند تا انقلاب، نظام و کشور حفظ شود و اکنون ما در جامعه امن زندگی کنیم.

فرماندار شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: با نثار خون فرزندان برومند کشور، نظام ما بیمه شد و امروز اگر در اقصی نقاط دنیا کارگزان این نظام مقتدرانه سخن گفته از منافع کشور دفاع می‌کنند و در پای میز مذاکرات بین‌المللی محکم می‌نشینند به پشتوانه فرهنگ ایثار و شهادت است.

میرغضنفری با اشاره به معطر شدن فضای کشور با شهادت مدافعین حرم یاد تنها شهید مدافع حرم رودبار شهید نوید صفری طلابری را گرامی داشت و گفت: بعد از سال‌ها فاصله جامعه از حال و هوای شهادت این پاره تن رودبار با شهادت افتخار آفرین خود برگ زرین دیگری بر کتاب قطور و عظیم شهادت افزود.

وی یادآور شد: اکنون وظیفه و تکلیف ماست که در کنار خانواده‌های معظم شهداء باشیم چون به گفته شهید باکری اعقاد و باور داریم که پایه‌های میز ما بر روی زمینی است که با خون شهیدان آبیاری، حفظ و حراست شده است.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به فضای کنونی کشور گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب برای بیراهه بردن نظام اوضاع کشور را دچار تحولاتی کرده‌اند که نیاز است در ادامه مسیر امام و شهداء و تحت هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و تدابیر ریاست جمهوری و کارگزاران کشور با اعتقاد کامل پای نظام باشیم.

وی همچنین گفت: با درک این شرایط و امکانات موجود شهرستان رودبار برای رفع مطالبات و دغدغه‌های خانواده‌های گرانقدر شهداء همراهشان هستیم.

فرماندار افزود: شاید نتوانیم اشتغال را به گونه مطالبه شده فراهم نماییم اما برای معیشت فرزندان شهداء، ارتزاق آنان و اداره زندگی کمک می‌کنیم از طرح‌های اشتغال و بوم‌گردی تسهیلات دریافت نمایند و برای این منظور و دریافت و راهنمایی می‌توانند به فرمانداری و بخشداری‌های تابعه مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هم گفت: جایگاه همسران، خواهران و مادران شهداء در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس نقش برجسته، شاخص و ویژه‌ای بوده است و زنان در طول دفاع مقدس با حضور در مناطق جنگی و پشتیبانی و حمایت از رزمندگان و جنگ بسیار مؤثر بوده‌اند.

پاکاری افزود: همسران شهداء به تنهایی و با کمترین حمایت جای خالی شهداء را برای فرزندان پر کرده‌اند و آنان نیز الگو و شاخص درست و صحیح برای نسل امروز و جامعه شده اکنون منشأ اثر و خدمات هستند.

وی خاطرنشان کرد: صبر و بردباری و استقامت خانواده‌های شهداء ستودنی است و در خیلی مواقع دشمنان را مأیوس و نا امید کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.