ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81006
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
  • 61 بازدید
  • ارسال توسط :
راهپیمایی بزرگ یمنی‌ها علیه ائتلاف متجاوز عربستان سعودی در شهر «صنعاء» + عکس

راهپیمایی بزرگ یمنی‌ها علیه ائتلاف متجاوز عربستان سعودی در شهر «صنعاء» + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهر «صنعاء»، پایتخت یمن امروز (جمعه) شاهد راهپیمایی عظیمی در محکومیت حملات ائتلاف سعودی بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه خبری جنبش «انصارالله» یمن، ده‌ها هزار نفر از اهالی این شهر با در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهر «صنعاء»، پایتخت یمن امروز (جمعه) شاهد راهپیمایی عظیمی در محکومیت حملات ائتلاف سعودی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه خبری جنبش «انصارالله» یمن، ده‌ها هزار نفر از اهالی این شهر با در دست گرفتن پرچم‌های یمن و سر دادن شعارهایی علیه سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشغالگری عربستان و امارات در این راهپیمایی شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که «حمایت از “الحدیده” مسئولیت همه است» نام‌گذاری شده است، بر ضرورت مقاومت و ایستادگی در برابر اشغالگران سعودی و اماراتی و نیروهای مزدور آن‌ها و همچنین بر ضرورت دفاع از شهر استراتژیک الحدیده تأکید کردند.

اهالی صنعاء از همه مردم یمن خواستند به وظیفه انسانی و ملی خود در قبال متجاوزان عمل کرده و در کنار اهالی تهامه، از شهر الحدیده که ائتلاف سعودی به دنبال اشغال آن است، دفاع کنند.

ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی و مشارکت فعال امارات متحده عربی یک ماه است که عملیات «پیروزی طلایی» را برای اشغال بندر راهبردی شهر الحدیده آغاز کرده است. با این حال ارتش و کمیته های مردمی یمن طی پاتک‌ها و عملیات‌های برنامه‌ریزی شده توانستند متجاوزان در را در امتداد ساحل غربی زمین‌گیر کرده و خطوط امدادرسانی آن‌ها را قطع کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.