ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81060
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۲
  • 399 بازدید
  • ارسال توسط :
جهاد بی‌جغرافیا؛ پرونده شهادت دو شهید از لشکر فاطمیون

جهاد بی‌جغرافیا؛ پرونده شهادت دو شهید از لشکر فاطمیون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ شماره 182 ماهنامه فکه با تیتر جهاد بی‌جغرافیا در تیرماه جاری منتشر شد. گفت‌وگو با خانواده شهید مدافع حرم رضا بخشی، معاون لشکر فاطمیون از بخش‌های دیگر این نشریه به شمار می‌آید. در بخش مربوط به نقشه راه، شاهد مطالبی با عناوین […]

جهاد بی‌جغرافیا؛ پرونده شهادت دو شهید از لشکر فاطمیون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ شماره 182 ماهنامه فکه با تیتر جهاد بی‌جغرافیا در تیرماه جاری منتشر شد. گفت‌وگو با خانواده شهید مدافع حرم رضا بخشی، معاون لشکر فاطمیون از بخش‌های دیگر این نشریه به شمار می‌آید.

در بخش مربوط به نقشه راه، شاهد مطالبی با عناوین با استقامت از دیروز تا امروز، تصمیم‌گیری امروز و آینده، نحوه مواجهه با برجام از این پس، کارهای ضروری در اقتصاد و … را شاهد هستیم. همچنین قسمت دهم دهه شصت در این شماره به تبیین و بازشناسی حوادث این دهه پرداخته است که اقدامات تروریستی سازمان منافقین که از ابتدای این دهه آغاز شد و تا پایان سا ل 62 ادامه پیدا کرد و هدفش ضربه به بدنه نظام جمهوری اسلامی بود،‌ از جمله موضوعات این بخش به شمار می‌آید.

ماه عسل کوتاه عنوان مطلبی است که نگاهی کوتاه به لغو قرارداد برجام از سوی آمریکا دارد. مصائب شیعیان نیز مطلب دیگری است که به بررسی ارتباط تاریخی حکومت و مذهب تشیع در جمهوری آذربایجان دارد. موضوع کنکاشی در بحران سوریه عنوان مطلب دیگر این نشریه است که با عنوان آتشبازی در شام به چاپ رسیده است.

تا چهل سالگی شامل سال‌شمار وقایع تیرماه 57 تا 96 را شامل می‌شود؛ شهادت خلبان عباس دوران، بازدید رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله‌زده رودبار و منجیل،‌ استعفای آیت‌الله صافی گلپایگانی از ریاست قوه قضائیه و انتصاب آیت‌الله محمد یزدی، بمباران شیمیایی سردشت توسط جنگنده‌های عراقی، درگذشت سیدجواد خامنه‌ای از علمای شیعه و پدر آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت،‌ آغاز به کار اولین مجلس خبرگان رهبری به فرمان امام خمینی و ریاست آیت‌الله مشکینی و … از جمله این وقایع هستند.

زنگ شیرین قرآن به روایت معلم قرآن، رزمنده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) شهید حسین لاجوردی پور اختصاص دارد. پرونده ویژه این نشریه به جهاد بی‌جغرافیا اختصاص پیدا کرده است. شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون و معاون وی شهید رضا بخشی،‌ موضوع این پرونده هستند.

این نشریه به بهای 50 هزار ريال بر پیشخوان نشر نشسته است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.