ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8107
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
عضویت بیش از 50 درصد کارمندان آذربایجان شرقی در بسیج کارمندی

عضویت بیش از 50 درصد کارمندان آذربایجان شرقی در بسیج کارمندی

 به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرهنگ محمد اسکندری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی در جهان از اهداف مهم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف، نیازمند تشکیل دولت اسلامی هستیم که در این راستا با توجه به منویات مقام […]

 به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرهنگ محمد اسکندری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی در جهان از اهداف مهم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف، نیازمند تشکیل دولت اسلامی هستیم که در این راستا با توجه به منویات مقام معظم رهبری،‌ باید کارمند تراز انقلاب تربیت کنیم.

وی افزود: فلسفه وجودی بسیج کارمندان تربیت کارمند تراز انقلاب است که با توجه به این مهم، کارمندان و مدیران با استفاده از شاخصه‌های مهم شهیدان هفته دولت، باید مسئولیت‌پذیرتر و عملکرد خوبی داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا با بیان اینکه از 66 هزار جامعه هدف کارمندان در استان بیش از 50 درصد،‌ یعنی 35 هزار و 345 نفر جذب بسیج کارمندان شده‌اند، ادامه داد: این مهم زیرسایه مجاهدت‌های شبانه روزی بسیجیان در 25 حوزه و 397 پایگاه بسیج کارمندان در استان است.

وی در ادامه حلقه‌های صالحین را یکی از عظیم‌ترین شبکه‌های تربیت عنوان کرد و گفت: در سال جاری بیش از 950 حلقه تربیتی صالحین برای تعالی و ارتقای سطح بصیرت و معنویت کارمندان با ایفاگری و مسئولیت پذیری 41 مربی استانی صورت گرفته است.

اسکندری افزود: برگزاری هیئت شهدای منتظران موعود، اردوهای جهادی به قصد محرومیت‌زدایی، سلامت اداری و تحول اداری و همچنین توجه به مسائل فرهنگی از دیگر برنامه‌های مهم بسیج کارمندان در استان است.

وی همچنین در خصوص برگزاری برنامه‌های هفته دولت و روز بسیج کارمندان در استان اظهار داشت: دعوت از خانواده‌های مدافع حرم، رونمایی از تمبر یادبود شهدای کارمند مدافع حرم و همچنین شهدای مدافع حرم، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی این سازمان خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن