ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81100
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
انهدام پایگاه شبه‌نظامیان سعودی در غرب یمن با شلیک موشک

انهدام پایگاه شبه‌نظامیان سعودی در غرب یمن با شلیک موشک

خبرگزاری فارس: یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز شنبه یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن شلیک کردند. شبکه المسیره به نقل از یک منبع وابسته به یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که این موشک بالستیک دقیقا به […]

خبرگزاری فارس: یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز شنبه یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن شلیک کردند.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع وابسته به یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که این موشک بالستیک دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز جمعه نیز اعلام کرد که موشک بالستیک کوتا‌ه‌بُردی را با موفقیت علیه مواضع متجاوزان در ساحل غربی یمن آزمایش کرده است

یک منبع یمنی گفت: موشک آزمایش شده از نوع بالستیک کوتاه بُرد بوده و با موفقیت بر روی مواضع نیرو‌های متجاوز در ساحل غربی آزمایش شده است.

منبع نظامی افزود: موشک جدید ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و به زودی از این موشک رونمایی و در جبهه‌های نبرد از آن استفاده خواهد شد.

سرهنگ «شرف لقمان»، سخنگوی رسمی ارتش و نیرو‌های مسلح یمن اخیرا در واکنش به ادعا‌های ائتلاف سعودی که مدعی قاچاق موشک از ایران به یمن است، با رد این ادعا‌ها گفته است که تمامی تسلیحات و موشک‌های این کشور بومی و ساخت داخل است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.