ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81105
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

شهیدی که به آرزویش رسید

چندی پیش، ویدئویی از حاج قاسم سلیمانی سردار دلیر و محبوب ایران اسلامی در اینترنت منتشر شد که در آن، خاطره‌ای از شهید محمدرضا مرادی، از شهدای نام‌آور و از فرماندهان دفاع مقدس نقل می‌‌شود که در عین زیبایی، بسیار حیرت‌انگیز است. متن صحبت‌های سرلشکر سلیمانی به این شرح است:«در منطقه شیمیایی‌­ای که زده شد […]

چندی پیش، ویدئویی از حاج قاسم سلیمانی سردار دلیر و محبوب ایران اسلامی در اینترنت منتشر شد که در آن، خاطره‌ای از شهید محمدرضا مرادی، از شهدای نام‌آور و از فرماندهان دفاع مقدس نقل می‌‌شود که در عین زیبایی، بسیار حیرت‌انگیز است. متن صحبت‌های سرلشکر سلیمانی به این شرح است:
«در منطقه شیمیایی‌­ای که زده شد در قبل از والفجر هشت، محمدرضای مرادی به شهادت رسید. برادر دوستش تشییع کرد، خودش رفت داخل قبر تلقین را انجام داد. آمد جبهه پیش من، نمی‌­دانم آیا همه قلب‌ها این را باور می­‌کند یا نه، گفت من وقتی رفتم داخل قبر خواستم سَرِ محمدرضا را بالا بگیرم این سنگ لحد را بگذارم زیر سَرِ او، دستم را دراز کردم دیدم او بلند شد سرش را بلند کرد. گفت من از خدا خواستم من مثل او تا سال او شهید بشوم همان طور شیمیایی شد و بعد هم به شهادت رسید.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.