ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81181
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
  • 62 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا تمایلی به توقف جنگ ندارد

آمریکا تمایلی به توقف جنگ ندارد

ایسنا: به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: طرف خارجی از جمله آمریکا و کشور‌های حامی ائتلاف متجاوز عربی نمی‌خواهند که صادرات سلاح و کارخانه‌های اسلحه‌سازی متوقف شود، زیرا در صورت توقف آن‌ها اموال هنگفتی که از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به دست می‌آورند نیز متوقف می‌شود. وی طی […]

ایسنا: به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: طرف خارجی از جمله آمریکا و کشور‌های حامی ائتلاف متجاوز عربی نمی‌خواهند که صادرات سلاح و کارخانه‌های اسلحه‌سازی متوقف شود، زیرا در صورت توقف آن‌ها اموال هنگفتی که از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به دست می‌آورند نیز متوقف می‌شود.

وی طی دیدارش با پیتر سیمنبی، فرستاده ویژه وزارت خارجه سوئد به یمن و لیبی تصریح کرد: دو گروه از توقف حملات ائتلاف متجاوز عربی به یمن ضرر می‌بینند گروه نخست، ائتلاف عربی است که مشروعیت خود را از ادامه تجاوز و درد و رنج ملت یمن به دست می‌آورد وطرف دیگر آمریکا و کشور‌های حامی ائتلاف متجاوز عربی هستند.

المشاط همچنین تصریح کرد: ما ابتکارات مختلفی را جهت بستن راه به روی تبلیغات و دروغ‌های گمراه‌کننده کشور‌های ائتلاف متجاوز عربی و اشغالگران مطرح کردیم و آن چه که درخصوص بندر الحدیده ارائه دادیم، بهترین دلیل برای آن است. ما با مارتین گریفیتس، نماینده سازمان ملل در یمن رایزنی‌های زیادی را انجام دادیم که امیدوار هستیم که تلاش‌های وی در این زمینه ثمربخش باشد.

وی همچنین عنوان داشت: به نماینده سازمان ملل طرح‌های متعددی را برای اعتمادسازی از جمله بازگشایی فرودگاه صنعاء، لغو محاصره بندر الحدیده، تبادل اسرا، آتش‌بس و توقف حملات هوایی در مقابل حملات موشکی پیشنهاد دادیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: اگر طرف‌های بین‌المللی در حل بحران یمن جدی باشند، پس قادر هستند که به کشور‌های متجاوز به یمن فشار بیاورند.

وی همچنین گفت: ما در برابر تلاش‌های نماینده سازمان ملل نرمی و انعطاف بی‌نظیری را نشان دادیم و توپ امروز در زمین طرف مقابل است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.