ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81183
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

امارات، توقف موقت جنگ علیه الحدیده را اعلام کرد

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری فرانسه امروز از توقف موقت جنگ در الحدیده در غرب یمن خبر داد. انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات اظهار داشت، ائتلاف عربی به رهبری عربستان تصمیم به توقف موقت عملیات نظامی در اطراف شهر الحدیده گرفته است و این تصمیم با هدف اعطای فرصت به مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان […]

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری فرانسه امروز از توقف موقت جنگ در الحدیده در غرب یمن خبر داد.

انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات اظهار داشت، ائتلاف عربی به رهبری عربستان تصمیم به توقف موقت عملیات نظامی در اطراف شهر الحدیده گرفته است و این تصمیم با هدف اعطای فرصت به مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن برای قانع کردن حوثی‌ها جهت خروج از الحدیده است.

وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت، فرصت فراهم شده برای دستیابی به راه حلی در زمینه خروج غیرمشروط حوثی‌ها از الحدیده و بندر استراتژیک آن است.

وی افزود: در صورت شکست تلاش‌های دیپلماتیک فشار نظامی تا زمان آزادسازی الحدیده و اجبار حوثی‌ها برای خروج از این شهر ادامه می‌یابد. امیدواریم تلاش‌ها منجر به نتیجه شود.

توقف عملیات در سایه تلاش‌های گسترده فرستاده سازمان ملل به یمن برای توقف جنگ در الحدیده است. در این زمینه فرستاده سازمان ملل پیشنهاد اداره بندر الحدیده تحت نظارت سازمان ملل را به انصارالله داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.