ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81196
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی به فرودگاه الحدیده

حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی به فرودگاه الحدیده

­به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین در خبری گزارش داد: جنگنده‌های متجاوز سعودی دو بار فرودگاه الحدیده در ساحل غربی یمن را هدف قرار دادند. همچنین شبکه تلویزیونی المسیره در خبری اعلام کرد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با توپخانه مواضع […]

­حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی به فرودگاه الحدیدهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین در خبری گزارش داد: جنگنده‌های متجاوز سعودی دو بار فرودگاه الحدیده در ساحل غربی یمن را هدف قرار دادند.

همچنین شبکه تلویزیونی المسیره در خبری اعلام کرد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با توپخانه مواضع نظامیان سعودی را در موضع نظامی قرنع در جیزان گلوله‌باران کردند.

شبکه تلویزیونی المسیره در خبری دیگر به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد یک دستگاه خودروی نظامی مزدوران ارتش سعودی هنگام دفع تلاش آنان برای پیشروی در گذرگاه علب در عسیر منهدم شد و شماری از مزدوران وابسته به سعودی کشته یا زخمی شدند.

این منبع نظامی گفت: پیشروی مزدوران همراه با پشتیبانی گسترده هوایی بود و چندین ساعت تلاش آنان برای پیشروی طول کشید، اما هیچ پیشرفتی نداشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.