ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81200
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
  • 558 بازدید
  • ارسال توسط :
پیش جلسه برگزاری کنگره شهداء از الویت کاری فرمانداران در سال 97 است/ احداث سالن 700 فره به نام کنگره شهداء در بوشهر

پیش جلسه برگزاری کنگره شهداء از الویت کاری فرمانداران در سال 97 است/ احداث سالن 700 فره به نام کنگره شهداء در بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ اولین نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و اعضاء کمیته 20 گانه کنگره در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ اولین نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و اعضاء کمیته 20 گانه کنگره در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با بیان اینکه مقدمات برگزاری کنگره دو هزار شهید استان در ماه مبارک رمضان انجام شده است، گفت: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس از زمین، هوا و دریا از مررزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده است و مردم در کنار رزمندگان به دفاع پرداختند.

رئیس کنگره سرداران و  دوهزار شهید استان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مردم اسان بوشهر مانند دوران شهید رئیسعلی دلواری به لحاظ دینی و مذهبی در کنار همه رزمدگان دفاع کردند و شهداء موجب وحدت بینهمه اقشار جامعه شدند.

استاندار بوشهر افزود: امروز در جنگ اقتصادی کنگره سرداران و دوهزار شهد استان بوشهر برگزار می شود و سالنی با ظرفیت 700 نفر در استان در حال احداث است که به نام کنگره سرداران و دو هزار شهید استان ثبت خواهد شد.

رئیس شورای تامین استان عنوان کرد: امروز همه کمیته های کنگره مشخص شده است که همه به صورت گروهی فعالیت های اجرایی خود را آغاز خواهند کرد و اقدامات قبل از کنگره به صورت یک آثار ماندگار در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی به عنوان مسئولین و معاونت های سپاه امام صادق به عنوان دبیر کمیسیون ها مشخص شده اند که حضور پاسداران می تواند موجب قوت قلب برای پیش برد برنامه ها باشد.

گراوند ابراز کرد: در سال 97 تا بعداز برگزاری کنگره پیش زمینه های این مراسم یکی از بهترین الویت کاری فرمانداران و فرماندهان و مدیران دستگاه های اجرایی است.

استاندار بوشهر اذعان کرد: از تجارب گذشته، تجربه های استانهای برگزار کننده کنگره شهدا و بومی سازی آن و استفاده از ظرفیت های مردمی برای تبلیغات باید استفاده شود تا این حرکت بزرگ فرهنگی در شان شهداء برگزار شود.

لازم به ذکر است که در اسفندماه سال جاری کنگره 471 شهید دانش آموز استان بوشهر برگزار خواهد شد.

در ادامه برخی از اعضاء کمیته کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر نظرات خود را مطرح کردند./انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.