ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81250
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۲۷
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
حزب الله: هرگونه حمله اسرائیل به لبنان جبهه جولان را شعله‌ور می‌کند

حزب الله: هرگونه حمله اسرائیل به لبنان جبهه جولان را شعله‌ور می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از النشره، منابع عالی‌رتبه در حزب الله لبنان می‌گویند: زمانی که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درباره نگرانی‌های جدی درخصوص اوضاع منطقه صحبت می‌کند این یعنی اوضاع خوب نیست و احتمالا جنگی رخ خواهد داد. این منابع می‌گویند، اوضاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از النشره، منابع عالی‌رتبه در حزب الله لبنان می‌گویند: زمانی که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درباره نگرانی‌های جدی درخصوص اوضاع منطقه صحبت می‌کند این یعنی اوضاع خوب نیست و احتمالا جنگی رخ خواهد داد.

این منابع می‌گویند، اوضاع به هیچ وجه مساعد نیست و جنگ بسیار نزدیک است و احتمالا این جنگ در لبنان نباشد بلکه در سوریه و یمن و مرزهای سوریه و عراق کلید می‌خورد.

در همین راستا، منابع لبنانی می‌گویند که دور کردن لبنان از جنگی که احتمالا در منطقه رخ می‌دهد موجب شده تا حزب الله به فرانسوی‌ها اطلاع دهد که هرگونه گستاخی اسرائیل در قبال لبنان هزینه سنگینی برای دشمن خواهد داشت و جبهه جولان را شعله‌ور می‌کند.

اما چگونگی تعامل لبنان از تجاوز اسرائیل را نمی‌توان به وضعیت دولت که در آستانه تشکیل است، تعمیم داد. به گفته این منابع برخی کشورهای خارجی دولت را در فضای دشوار منطقه‌ای انداخته‌اند و برخی طرف‌های داخلی با ریاست سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه از کارشکنی در تشکیل دولت سعد حریری حمایت می‌کنند؛ دولتی که در انتظار نتایج حمله مشترک آمریکا و اسرائیل به سوریه و یمن و مرزهای عراق و سوریه است.

در همین راستا، منابع لبنانی فاش کردند که مقاومت و ارتش سوریه برای پاکسازی جنوب سوریه از گروه‌های مسلح قبل از حمله مورد انتظار آماده می‌شوند.

به گفته این منابع حزب الله از نظر لجستیکی و نظامی در یمن با دشمن روبرو خواهد شد.

درباره عراق نیز سید حسن نصرالله به نیروهای حشد شعبی دستور صریحی را برای پاسخ به حمله‌ای که در مرزهای سوریه و عراق علیه آن‌ها انجام شده، داده است و این یعنی هدف قرار دادن مستقیم آمریکا.

در همین راستا، این منابع اعلام کردند که دیدار میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در ماه ژوئیه هرگز واقعیت را تغییر نخواهد داد به ویژه اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است که حمله‌ای که برای آن مقدمه‌چینی می‌کند ایران را مجددا به میز مذاکرات جدی درباره بحران‌های منطقه وارد خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.