ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81254
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۵۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
اوضاع در الحدیده یمن هر روز خطرناک تر می‌شود

اوضاع در الحدیده یمن هر روز خطرناک تر می‌شود

ایرنا: به نوشته روزنامه العرب، این سازمان بین المللی در بیانیه ای گزارش داد وضعیت بهداشتی شهر الحدیده از نقاط دیگر یمن وخیم تر شده و این منطقه هم اکنون بالاترین آمار ابتلا به وبا و نیز سوء تغذیه را دارد. بهداشت جهانی در این بیانیه گفت که کارکنان این سازمان در بیمارستان های الثوره […]

ایرنا: به نوشته روزنامه العرب، این سازمان بین المللی در بیانیه ای گزارش داد وضعیت بهداشتی شهر الحدیده از نقاط دیگر یمن وخیم تر شده و این منطقه هم اکنون بالاترین آمار ابتلا به وبا و نیز سوء تغذیه را دارد.
بهداشت جهانی در این بیانیه گفت که کارکنان این سازمان در بیمارستان های الثوره و العلفی شهر الحدیده حضور دارند تا به مجروحان و بیماران یمنی خدمات رسانی کنند.
در این بیانیه همچنین آمده است : در حالی که سیاستمداران در محافل بین المللی در مورد سرنوشت یمن بحث می کنند سرعت وخامت اوضاع در این کشور بسیار سریع است.
طبق گزارش بهداشت جهانی، مادران، کودکان و بیماران یمنی از امراض مزمنی رنج می برند و وضعیت بهداشتی و درمانی این کشور بسیار ضعیف است و هرگونه وخامت اوضاع باعث از بین رفتن توان موجود می شود.
این سازمان اعلام کرد که عملیات نظامی در الحدیده باعث از میان رفتن لوله های آب شهری شده که خود خطر ابتلا به وبا و امراض واگیردار را بخصوص از طریق آب های ناسالم بسیار افزایش داده است.
الحدیده دومین بندر بزرگ یمن در دریای سرخ، تنها راه ارتباط دریایی مردم تحت محاصره این کشور با جهان خارج است.
این بندر همچنین تنها گذرگاه ورودی کمک‌های بشردوستانه به کشور جنگ زده یمن است و 70 درصد مواد غذایی، دارویی و کمک های بهداشتی از این طریق، وارد این کشور می شود.
نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و امارات از 23 خرداد 97 با وجود هشدارهای سازمان‌های بین ‌المللی درخصوص به خطر افتادن جان غیرنظامیان در شهر بندری الحدیده، حمله به آن را آغاز کردند.
با وجود حملات سنگینی که ائتلاف عربی با حمایت غرب و آمریکا به الحدیده انجام می دهد اما این ائتلاف نتوانسته است این بندر را اشغال کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.