ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81258
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ قطع خطوط ارتباط نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده +نقشه میدانی

آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ قطع خطوط ارتباط نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده +نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از سواحل غربی یمن حاکیست، درگیری های سنگین نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در نوار ساحلی استان الحدیده ادامه دارد. بیشتر بخوانید: آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ زمین‌گیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از سواحل غربی یمن حاکیست، درگیری های سنگین نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در نوار ساحلی استان الحدیده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ زمین‌گیر شدن نیروهای شورشی در حومه جنوبی فرودگاه الحدیده با ۹۳۵ کشته + تصاویر و نقشه میدانی

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش و انصارالله با دفع حملات مانع از پیشروی نیروهای شورسی به سمت عمق فرودگاه الحدیده شدند؛ درگیری ها در حومه جنوب شرق و جنوب غرب فرودگاه الحدیده همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.

برای دیدن نقشه در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات درگیری ها در حومه فرودگاه اشاره کرد و گفت: نیروهای شورشی به خوبی متوجه شده اند که نمی توانند به راحتی وارد فرودگاه الحدیده شوند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۲۰ روز گذشته با انجام عملیات های دقیق توانستند ارتباط زمینی نیروهای شورشی را در حومه جنوب فرودگاه با هم همرزمان آنان در نوار ساحلی استان الحدیده قطع کنند.

برای دیدن نقشه در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید

وی با بیان این که نیروهای یمنی با انجام کمین های دقیق تاکنون دهها کاروان نظامی نیروهای شورشی را شکار کردند، تصریح کرد: در این حملات تعداد زیادی از خودروهای نظامی نیروهای شورشی منهدم شد.

این منبع میدانی با توضیح این مطلب که در هر کمین دقیق نیروهای یمنی، دهها تن از نیروهای شورشی از پای در می آیند، خاطرنشان کرد: قطع خطوط ارتباطی نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده نتیجه این کمین ها است.

برای دیدن نقشه در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید

در حال حاضر هم چند گروه از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در خط تماس مناطق اشغالی در نوار ساحلی استان الحدیده مستقر هستند و با موشک های ضد زره در حال شکار کاروان های نظامی نیروهای شورشی هستند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۴۸ ساعت گذشته در نوار ساحلی استان الحدیده حدود ۶۸ تن از نیروهای شورشی را از پای درآوردند و ۲۶ خودروی نظامی را هم منهدم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله همچنان کنترل مناطق «الفازه، الجاح و النخلیه» را در دست دارند تا ارتباط نیروهای شورشی با یکدیگر در نوار ساحلی استان الحدیده مسدود باقی بماند و انتقال نیرو و تجهیزات از مسیر زمینی به حومه جنوبی فرودگاه الحدیده امکان پذیر نباشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.