ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81266
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مظلومیت مردم یمن به خروش آمدند

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مظلومیت مردم یمن به خروش آمدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، در پی كشتار ظالمانه ملت مظلوم یمن توسط آل سعود و استكبار جهانی و سكوت كشورهای مدعی حامی حقوق بشر و بایكوت خبری این فاجعه از سوی رسانه‌های جهانی، جمعی از تشكل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز بیانیه‌ای صادر كرد.در این […]

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مظلومیت مردم یمن به خروش آمدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، در پی كشتار ظالمانه ملت مظلوم یمن توسط آل سعود و استكبار جهانی و سكوت كشورهای مدعی حامی حقوق بشر و بایكوت خبری این فاجعه از سوی رسانه‌های جهانی، جمعی از تشكل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز بیانیه‌ای صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:‌
بسمه تعالی
پیامبر اکرم(ص): هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست.
شاید روزی که انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید، جوانه امیدی در قلب مستضعفان جهان پس از گذشت چهارده قرن دوباره روییده شد.
جامعه بشریت که با گذشت زمان، زیر یوغ سلطه‌گران ارزش‌های انسانی را از خاطر برده بود و ناامیدانه روزگار می‌گذراند، با ظهور دوباره اسلام ناب محمدی(ص)، که اسلام غیر سازشگر با مستکبران و اسلام حامی مستضعفان بود و در قالب پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی عرضه شده بود، آینده روشنی را مقابل خود دید.
انقلاب اسلامی ایران در چهل سالی که از عمرش می‌گذرد، در میدان عمل ثابت کرده که لوایی دارد که همه مستضعفان، حق‌طلبان و عدالت‌خواهان جهان می‌توانند در زیر آن قرار بگیرند و مورد حمایت و یاری رسانی مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران واقع شوند.
اما امروز که صدای ناله و فریاد کودکان بی گناه و مردم بی پناه و مظلوم یمن در های و هوی ورزشگاه‌های روسیه گم شده و توجه و تمرکز مردم و رسانه‌های دنیا به طور کامل، به جای آنکه بر جنایات آل سعود و دولت‌های مدعی حقوق بشرِ همدستش در حدیده و صعده و صنعا معطوف شود، در افت و خیز بازی تیم‌ها و جنگشان بر سر توپ در مستطیل سبزِ کازان و مسکو و سن‌پترزبورگ گم شده است.
کشور ایران نیز که شاید تنها امید ملت یمن بعد از خدا باشد، فریاد دادخواهی این مظلومان را نشنیده و پاسخی نداده است و همچون دیگر کشورها درگیر رویدادی شده است که تاریخ ثابت کرده همیشه وسیله و ابزاری برای سرپوش گذاشتن روی تعرض‌ها و جنایات دولت‌های ظالمی بوده که بویی از انسانیت نبرده‌اند.
ملت ایران که خود رنج دیده جنگ نابرابر هشت ساله است، درک می‌کند که ایستادن یک تنه و بدون داشتن امکانات در برابر چندین کشور ابرقدرت با همه امکانات و حامیانش یعنی چه! و خوب می‌داند که یک کشور حامی حق می‌تواند چه تأثیری در شرایط بحرانی جنگ نابرابر داشته باشد.
ایران در برهه حساس کنونی به عنوان یک ابرقدرت نوظهور حامی حق باید به یاری مردم بی گناهی که در یمن چشم امیدشان به کمک های ایران دوخته شده بشتابد و دولت جمهوری اسلامی ایران که کارگزار مردم این کشور است از جانب مردم عدالت طلب و آزادی خواه ایران در این زمینه اقدامات و کمک های لازم را هرچه سریعتر عملی و به انجام رساند.
لذا تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدامات اخیر و آتش‌افروزی‌های سعودی و هم دستانشان در یمن را محکوم کرده و از دولت جمهوری اسلامی خواستاریم که مقتدرانه در مقابل ظالم موضع بگیرد و حمایت‌های حق‌خواهانه خود را از مردم مظلوم یمن انجام دهند.
و من الله توفیق
و من الله یٱتیکَ نصر مبین

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
هیات اباصالح دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ستادیادواره شهدا دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.