ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81303
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۴:۱۵
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
دفاع از اسلام و اهل بیت، دفاع از ارزش های انقلاب است

دفاع از اسلام و اهل بیت، دفاع از ارزش های انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دکتر غلامعباس مومنی دوشنبه شب در دیدار با پدر شهید تختی نژاد از شهدای مدافع حرم ، اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین مسایل ، دفاع از حریم اهل بیت (ع) است که شهید تختی نژادهای بسیاری در کشور افتخار و لیاقت آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دکتر غلامعباس مومنی دوشنبه شب در دیدار با پدر شهید تختی نژاد از شهدای مدافع حرم ، اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین مسایل ، دفاع از حریم اهل بیت (ع) است که شهید تختی نژادهای بسیاری در کشور افتخار و لیاقت آن را داشته اند که برای اهل بیت عصمت و طهارت به درجه رفیع شهادت برسند.
وی با بیان اینکه شهید تختی نژاد نمونه غیرت، عزت و افتخار هرمزگان است، افزود: مردم غیور استان هرمزگان با تقدیم یک هزار و 150 شهید دفاع مقدس نشان داده اند، پیرو ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
رییس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان تصریح کرد: بسیج همواره در راستای ارزش های انقلاب و شهدا حرکت می کند و گوش به فرمان ولی فقیه است.
مومنی بیان داشت : بسیج در حوزه محرومیت ‌زدایی و اقتصاد مقاومتی پیشگام و پیشتاز بوده و بسیجیان سربازان ولایت و تفکر انقلابی و بسیجی یکی از پشتوانه ‌های نظام جمهوری اسلامی است.
مومنی افزود: بسیجیان امروز با پیروی از ولایت فقیه نقش موثری در دفاع از ارزش ‌ها و آرمان ‌های والای امام و انقلاب اسلامی دارند و ترویج تفکر بسیجی در جامعه به ‌خصوص در بین نسل جوان و نوجوان به عنوان یک اصل ضروری است.
خلیل تختی نژاد دومین مدافع حرم از استان هرمزگان در شب 19 ماه مبارک رمضان به دست تروریست‌ های تکفیری، در سوریه به شهادت رسید.
مدافع حرم خلیل تختی نژاد از استان هرمزگان متواد 10 مرداد سال 72 بود که برای سومین بار به سوریه اعزام شده بود و در سن 24 سالگی به شهادت رسید.
این شهید مدافع حرم ابتدای خدمت اش در سپاه پاسداران شهرستان خمیر مشغول خدمت بود.
شهید تختی نژاد که فرزند آخر خانواده بوده، دارای دو خواهر و برادر است.
پیکر مطهر شهید تختی نژاد هم اکنون در سوریه است و تا چند روز آینده با انتقال پیکر این شهید به استان هرمزگان، مراسم تشییع و تدفین وی انجام خواهد شد.
با شهادت خلیل تختی نژاد در سوریه، تعداد شهیدان مدافع حرم از استان هرمزگان به 2 نفر رسید.
شهید عبدالحمید سالاری فرزند حمزه از اهالی روستای سردر سیرمند از توابع شهرستان حاجی آباد به عنوان اولین شهید مدافع حرم از هرمزگان نیز 12 آذر سال 94 در سوریه به شهادت رسید.
7198/ 6048
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.