ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81335
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۱
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله مواضع متجاوزان در یمن را هدف قرار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از  پایگاه خبری المسیره؛ یک منبع نظامی با اعلام این خبر تصریح کرد: این موشک که پس از رصد دقیق مواضع دشمن شلیک شد، با دقت بسیار بالا به هدف مشخص شده برخورد کرد. این سومین عملیاتی است که در روزهای […]

شلیک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان در ساحل غربی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از  پایگاه خبری المسیره؛ یک منبع نظامی با اعلام این خبر تصریح کرد: این موشک که پس از رصد دقیق مواضع دشمن شلیک شد، با دقت بسیار بالا به هدف مشخص شده برخورد کرد.

این سومین عملیاتی است که در روزهای اخیر علیه مواضع متجاوزان در ساحل غربی و به وسیله موشک‎های بالستیک کوتاه برد ساخت داخل یمن انجام می‌شود؛ به گونه‌ای که در روزهای شنبه و جمعه گذشته (هشتم و نهم تیرماه) نیز دو فروند موشک از همین نوع به سوی دشمن شلیک شد.

 این منبع خبری همچنین از اعلام مشخصات جدید این موشک جدید که به دست توانمند کارشناسان یمنی ساخته شده، در روزهای آینده خبر داد.

گفتنی است، یگان موشکی یمن توانسته در طول سال‌های جنگ که از ائتلاف سعودی بر مردم یمن، مجموعه‌ای از موشک‎های پیشرفته از جمله موشک‎های زلزال، قاهر، برکان و بدر را تولید کند که این امر نقش مهمی در توازن قوا و مقابله با دشمن داشته است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.