ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81338
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
  • 581 بازدید
  • ارسال توسط :
مواضع شبه‌نظامیان در «الحدیده» هدف موشک ارتش یمن قرار گرفت

مواضع شبه‌نظامیان در «الحدیده» هدف موشک ارتش یمن قرار گرفت

خبرگزاری فارس: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، صبح امروز (سه‌شنبه سوم جولای) یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به سوی تجمع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی شلیک کرد. به نوشته پایگاه خبری یمنی «متابعات»، یک منبع آگاه نظامی اعلام کرد که این موشک بالستیک با دقتی بالا به هدف اصابت […]

خبرگزاری فارس: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، صبح امروز (سه‌شنبه سوم جولای) یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به سوی تجمع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی شلیک کرد.

به نوشته پایگاه خبری یمنی «متابعات»، یک منبع آگاه نظامی اعلام کرد که این موشک بالستیک با دقتی بالا به هدف اصابت کرده است و این هدف‌گیری پس از رصد دقیق تحرکات و تجمعات نیرو‌های متجاوز و تجهیزات آنها، صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، طی چند روز اخیر، این سومین بار است که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک بالستیک کوتاه‌برد ساخت داخل یمن، مواضع متجاوزان را در ساحل غربی یمن هدف قرار می‌دهند.

برای نخستین‌بار روز جمعه پیش، یگان موشکی یمن با موفقیت آزمایش این نوع موشک را که در داخل یمن و به دست مهندسان یمنی ساخته شده، اعلام و تاکید کرد که ویژگی‌های این موشک را بزودی اعلام خواهد کرد. سپس در روز شنبه پیش، یک فروند از این نوع موشک به سوی تجمع نیرو‌های شبه‌نظامی در ساحل غربی شلیک شد.

امارات چند روز پیش مدعی توقف موقت جنگ در الحدیدة شده بود، اما ارتش یمن این خبر را تکذیب کرد و از تداوم درگیری‌ها در این بخش یمن خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.