ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81358
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید یونیسف بر حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک در یمن

تاکید یونیسف بر حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، هنریتا فور، مدیر اجرایی سازمان یونیسف تاکید کرد: باید فرصتی برای تحقق صلح در یمن فراهم شود. فور در ادامه افزود: خدمات اجتماعی به سختی ارائه می‌شود، وضعیت اقتصادی فرو پاشیده، قیمت‌ها به شدت افزایش یافته، بیمارستان‌ها  تخریب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، هنریتا فور، مدیر اجرایی سازمان یونیسف تاکید کرد: باید فرصتی برای تحقق صلح در یمن فراهم شود.

فور در ادامه افزود: خدمات اجتماعی به سختی ارائه می‌شود، وضعیت اقتصادی فرو پاشیده، قیمت‌ها به شدت افزایش یافته، بیمارستان‌ها  تخریب و مدارس یا به پناهگاه تبدیل شده یا تحت کنترل نیروهای مسلح درآمده‌اند.

مدیر اجرایی”یونیسف” طرف‌های درگیر در یمن را به حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک جهت ممانعت از وخامت اوضاع در تمامی نقاط این کشور تشویق کرد.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۱ میلیون کودک یمنی، به عبارت دیگر تعدادی بیش از شمار جمعیت سوئیس نیاز مبرمی به غذا، درمان، آموزش، آب و بهداشت دارند.

این مسؤول یونیسف خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از نیمی از مراکز بهداشتی فعالیت خود را متوقف کرده و بیش از ۱۵۰۰ مدرسه آسیب دیده و حدود ۵۰۰۰ خانواده در دو هفته گذشته از منازلشان در الحدیده فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.