ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81408
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۴:۴۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران تداوم حملات هوایی به غیرنظامیان و شهروندان یمنی را به شدت محکوم کرد

ایران تداوم حملات هوایی به غیرنظامیان و شهروندان یمنی را به شدت محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله  هواپیماهای عربستان سعودی – اماراتی به مراسم عروسی در استان صعده یمن را  که منجر به کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر از شهروندان بیگناه یمنی از جمله زنان و کودکان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله  هواپیماهای عربستان سعودی – اماراتی به مراسم عروسی در استان صعده یمن را  که منجر به کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر از شهروندان بیگناه یمنی از جمله زنان و کودکان شد را به شدت محکوم کرد.

قاسمی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این اقدام خشونت‌بار و غیرانسانی افزود: متجاوزان با جنایت جدیدشان برگی دیگر به پرونده جنایات جنگی خود افزودند.

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ چند ساله علیه مردم یمن به خوبی روشن شده است که هرگاه متجاوزان در جبهه‌های جنگ با ناکامی روبرو می‌شوند با تشدید حملات هوایی دست به انتقام کور علیه زنان و کودکان بیگناه یمنی می‌زنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، جنگنده‌های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی در ادامه تجاوز به یمن، یک مراسم عروسی در استان «صعده» را هدف قرار دادند.

منابع رسانه‌ای یمن اعلام کردند که جنگنده‌های سعودی یک مراسم عروسی در شهرستان «الظاهر» واقع در استان صعده را هدف قرار دادند که در پی آن شمار زیادی از کودکان و زنان بیگناه قربانی شدند.

پایگاه خبری شبکه المسیرة در خبری فوری نوشت که آمار اولیه قربانیان این حمله 8 شهید و 6 زخمی است.

جنگنده‌های سعودی اغلب مراسم جشن و عزا در یمن را به دلیل حضور جمعیت زیادی از مردم، هدف قرار می‌دهند. اردیبهشت پیش نیز این جنگنده‌ها در حمله‌ای به روستای الراقه در منطقه بنی قیس در استان حجه یک مراسم عروسی را بمباران کردند که طی آن بیش از ۷۰ تن کشته و زخمی شدند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.