ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81456
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده‌های رژیم سعودی یک مراسم عروسی در شمال یمن را بمباران کردند+ تصاویر

جنگنده‌های رژیم سعودی یک مراسم عروسی در شمال یمن را بمباران کردند+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با شکست‌های پی‌ در پی ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در جبهه ساحلی «الحدیده»، رژیم سعودی به‌منظور جبران شکست‌های خود حمله گسترده‌ای را علیه مناطق مسکونی شهرهای مختلف یمن آغاز کرده است. شبکه خبری «المسیرة […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با شکست‌های پی‌ در پی ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در جبهه ساحلی «الحدیده»، رژیم سعودی به‌منظور جبران شکست‌های خود حمله گسترده‌ای را علیه مناطق مسکونی شهرهای مختلف یمن آغاز کرده است.

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: جنگنده‌های رژیم سعودی در تازه‌ترین جنایت خود در حق مردم مظلوم یمن، حمله گسترده‌ای را به یک مراسم عروسی در منطقه «غافره» در استان شمالی «صعده» انجام دادند که در نتیجه آن تاکنون 22 تن از شرکت‌کنندگان در مراسم شهید و زخمی شده‌اند.

منابع پزشکی منطقه در همین خصوص اعلام کردند: بیشتر شهدا و زخمی‌های این حمله ناجوانمردانه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

هم‌زمان از استان «حجه» واقع در شمال غرب کشور یمن خبر می‌رسد، پهپادهای ائتلاف حمله گسترده‌ای را علیه مزارع منطقه «حیران» آغاز کرده‌اند و تاکنون پنج‌ تن از شهروندان در منطقه شهید و زخمی شده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروی رژیم‌های سعودی، آمریکایی، اماراتی و … در چهار سال گذشته بیش از 40 هزار شهروند یمنی را شهید و زخمی کرده‌اند.

هم‌زمان با حمله‌های ناجوانمردانه جنگنده‌های ائتلاف، یگان موشکی مقاومت اسلامی انصارالله به‌ منظور انتقام از ائتلاف، مواضع نظامیان رژیم سعودی را در سه استان جنوبی «نجران، جیزان و عسیر» عربستان مورد هدف قرار دادند و خسارت سنگینی را به آن‌ها وارد کردند.

یگان موشکی انصارالله یمن در چهار سال گذشته، هزاران میلیارد دلار به پایگاه‌های نظامی، پالایشگاه‌ها و … عربستان سعودی خسارت وارد کرده‌اند.

المسیرة نت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.