ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81471
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن 76 نظامی سعودی طی ماه «ژوئن» در جبهه مرزی یمن

کشته و زخمی شدن 76 نظامی سعودی طی ماه «ژوئن» در جبهه مرزی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری میان نظامیان سعودی و نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در مناطق مرزی دو کشور از جمله در نجران، جازان و عسیر در طول ماه ژوئن پیش ادامه داشت و بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های رسمی عربستان، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری میان نظامیان سعودی و نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در مناطق مرزی دو کشور از جمله در نجران، جازان و عسیر در طول ماه ژوئن پیش ادامه داشت و بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های رسمی عربستان، طی این ماه 76 نظامی و سرباز سعودی کشته و زخمی شده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، کاربران شبکه‌های اجتماعی و کسانی که نزدیکانشان را در مناطق مرزی عربستان از دست داده‌اند، کشته شدن 30 افسر و سرباز سعودی را تایید می‌کنند که خبرگزاری رسمی عربستان «واس»، مرگ 26 نفر آنها را تایید کرده است. شمار زخمی‌ها نیز از اول تا سی‌ام ژوئن 2018، 46 افسر و سرباز اعلام شده است.

این در حالی است که رژیم سعودی، اخیرا برای حمایت از نیروهایش و مقابله با هدف قرار گرفتن مستقیم آنها، از مزدوران سودانی، یمنی یا اتباع دیگر در مناطق مرزی استفاده می‌کند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به تداوم تجاوز ائتلاف سعودی – آمریکایی به کشورشان، مقرهای این ائتلاف را در داخل و خارج از یمن هدف قرار می‌دهند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود، چرا که از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

در این میان، عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.