ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81482
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۱۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله یمن: موضع ما درباره بندر الحدیده تغییر نکرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش انصار الله یمن اعلام کرد موضع این جنبش در مورد شهر و بندر الحدیده به هیچ عنوان تغییر نکرده است و شرط گذاری های ائتلاف متجاوز سعودی هیچ اهمیتی برای یمنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش انصار الله یمن اعلام کرد موضع این جنبش در مورد شهر و بندر الحدیده به هیچ عنوان تغییر نکرده است و شرط گذاری های ائتلاف متجاوز سعودی هیچ اهمیتی برای یمنی ها ندارد.

یکی از مسئولان انصار الله یمن تأکید کرد ما به مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ابلاغ کرده ایم هر گونه راه حل جزئی را نخواهیم پذیرفت و خواهان یک راه فراگیر و کلی برای حل بحران هستیم و گریفیث نیز وعده داده است تمام پیشنهادهای مطرح شده در صنعا را در گزارش خود به شورای امنیت لحاظ کند.

این مسئول انصار الله خاطر نشان کرد ائتلاف متجاوز سعودی تلاش می کند مشکل را در الحدیده محصور کند در حالی که مشکل مربوط به کل یمن است. وی همچنین مسئولیت اخلاقی و انسانی شعله ور ساختن آتش جنگ الحدیده را به عهده ائتلاف متجاوز دانست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.