ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81507
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۴۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
تصویری قابل‌تأمل از جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان یمنی

تصویری قابل‌تأمل از جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زیر سایه بازی های جام جهانی 2018 روسیه، عربستان با خیال راحت حملات خود به یمن را از سرگرفت. کودکان و نوجوانان یمنی بسیاری جان خود را در راه از دست دادند.جامعه بین […]

تصویری قابل‌تأمل از جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان یمنیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زیر سایه بازی های جام جهانی 2018 روسیه، عربستان با خیال راحت حملات خود به یمن را از سرگرفت. کودکان و نوجوانان یمنی بسیاری جان خود را در راه از دست دادند.جامعه بین الملل بدون هیچ واکنش سکوت کرد.

علی علیزاده پژوهشگر  و تحلیلگر مسائل سیاسی است. او در تازه ترین پست منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرامش از مراسم فارغ التحصیلی نوشت که تنها نیمی از دانشجویان در مراسم  حضور فیزیکی داشته اند و تصویر باقی دانشجویان در قاب عکسی به چشم می خورد. اینها همان‌هایی هستند که در خط مقدم  با عربستان جنگیدند و شهید شدند.

علیزاده در پست اینستاگرام نوشت:

مراسم فارغ التحصیلی جایی است که پدران و مادران با غرور فرزندان حالا کامل شده شان را تماشا میکنند و فرزندان در مرز دو فصل و دو زمان از زندگی شان می ایستند. اما مراسم فارغ التحصيلي دانشگاه ذمار یمن متفاوت است. مراسمی که جای نیمی از فارغ التحصیلان عکسهایشان را گذشته‌اند چرا که دانشجویان در خط مقدم توسط ثروتمندترین ارتش منطقه یعنی سعودی یا میلیشیاهای نزدیک به انها مثل القاعده شهید شده‌اند. مراسمی که باید تمام جهان غرب را به عنوان متحدان سعودی و تامین کنندگان سلاح هایش به شرم بیاورد.
#علی_علیزاده

مراسم فارغ التحصیلی یمنی ها بدون حضور نیمی از دانشجویان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.