ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81516
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
  • 528 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن؛ تلاش جبهه غربی – عربی – صهیونیستی پس از ۵۰ روز برای اشغال شهر بندری الحدیده ناکام ماند + نقشه میدانی

آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن؛ تلاش جبهه غربی – عربی – صهیونیستی پس از ۵۰ روز برای اشغال شهر بندری الحدیده ناکام ماند + نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از سواحل غربی یمن حاکیست، نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله پس از ۵۰ روز درگیری سنگین توانستند تلاش نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی- عربی – صهیونیستی را برای اشغال شهر بندری الحدیده ناکام بگذارند. نیروهای شورشی در جریان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از سواحل غربی یمن حاکیست، نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله پس از ۵۰ روز درگیری سنگین توانستند تلاش نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی- عربی – صهیونیستی را برای اشغال شهر بندری الحدیده ناکام بگذارند.

نیروهای شورشی در جریان درگیری ها درصدد بودند تمامی نوار ساحلی استان الحدیده را به اشغال دربیاورند و ارتباط نیروهای یمنی را با دنیای خارج قطع کنند اما با مقاومت ارتش و رزمندگان انصارالله در حومه جنوبی فرودگاه الحدیده زمین گیر شدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات آخرین تحولات میدانی در حومه فرودگاه الحدیده اشاره کرد و گفت: محور شرقی، جنوب شرقی و جنوب غربی فرودگاه الحدیده به گورستانی برای نیروهای شورشی تبدیل شده و خبر تسلط نیروهای شورشی بر میدان «المطاحن» صحت ندارد.

این منبع میدانی از ادامه درگیری های پراکنده در مناطق ـ تحیتا و الفازه» خبر داد و افزود: مناطق «الجاح، مجیلس، مشیخی و نخیله» در نوار ساحلی استان الحدیده تحت کنترل نیروهای یمنی است و حملات سنگین هوایی و دریایی ائتلاف در این محور نتیجه نداده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، از مناطق «المنظر، قضبه، وادی العقر و غلیفقه» خبر می رسد تحرکات نیروهای شورشی با حملات سنگین موشکی نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله به طور کامل فلج شده است و انتقال نیرو و تجهیزات در این محورها امکان پذیر نیست.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در جریان درگیری های یک ماه گذشته موفق شدند یک پهپاد، ۸ تانک و ۳۳۸ نفربر، خودروی زرهی و مجهز به دوشکا نیروهای شورشی را در نوار ساحلی استان الحدیده منهدم کنند.

نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در یک ماه گذشته توانستند ۱۰۸ مرتبه حملات نیروهای شورشی را دفع کنند؛ نیروهای یمنی حدود ۸۷ عملیات علیه نیروهای شورشی در محورهای مختلف ترتیتب دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای یمنی در جریان درگیری ها، ۵ حمله پهپادی هم علیه نیروهای شورشی انجام دادند و خسارت های سنگینی را به آنان وارد کردند؛ در این حملات دهها تن از نیروهای شورشی کشته و زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.