ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81518
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
بوشهر|مسئولان از بیان صادقانه مشکلات به مردم هراس نداشته باشند‌

بوشهر|مسئولان از بیان صادقانه مشکلات به مردم هراس نداشته باشند‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کنگان، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در یادواره شهدای شهر بنک کنگان‌، ظلم‌ستیزی را پیام راهبردی یادواره شهداء دانست و اظهار داشت: انتقال پیام راهبردی ذلت ناپذیری و سست نشدن در برابر دشمنان هدف اصلی از برگزاری یادواره‌های شهداء  است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کنگان، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در یادواره شهدای شهر بنک کنگان‌، ظلم‌ستیزی را پیام راهبردی یادواره شهداء دانست و اظهار داشت: انتقال پیام راهبردی ذلت ناپذیری و سست نشدن در برابر دشمنان هدف اصلی از برگزاری یادواره‌های شهداء  است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نخستین هدف برپایی یادواره شهداء تبیین جایگاه ایثار و شهادت  است تصریح کرد: شهدا با جانفشانی عزت، عظمت و اقتدار ایران را نشان دادند و پاسداری از این ارزش‌ها و حفاظت از خون پاک شهدا از رسالت‌های همه آحاد جامعه است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه در دفاع از انقلاب اسلامی شیعه و سنی با اتحاد در یک صف جانفشانی کردند تاکید کرد: از نشانه‌های عظمت انقلاب اسلامی این است که هم جوانان شیعه و هم اهل تسنن  از جان و عزیزانشان برای حفظ دین، آرمان‌ها و وطنشان گذشتند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اداء حق در برابر خون شهدا رااز دیگر اهداف برپایی یادواره شهداء دانست و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا یادآور این است که نباید لحظه‌ای از ترفند دشمنان و جبهه کفر غفلت شود چراکه جبهه کفر هیچگاه خیرخواه مردم ما نبوده است.

وی با بیان اینکه جنگ با دشمنان نظام اسلامی همواره ادامه دارد تصریح کرد: امروز تنها شکل جنگ و میدان کارزار با دشمنان عوض شده است و در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی باید همچنان هوشیار باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، جلب رضایت‌مندی مردم را از رسالت مهم مدیران دانست و تاکید کرد: مسئولان و کارگزاران نظام ضمن جلب رضایت مندی مردم  از بیان صادقانه مشکلات به مردم هراس نداشته باشند قطعا با صداقت مسئولان در بیان مشکلات،  مردم هم با همدلی و وحدت همچون سال‌ها و دهه‌های قبل حامی مسئولان و کشورشان هستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر جلوگیری از نفوذپذیری دشمنان گفت: مردم در مطالبه‌گری و بیان مشکلات خود هوشیار باشند تا دشمن در میان آنها رخنه نکند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جرم ملت  و مسئولان ایران اسلامی، انقلابی و اسلامی بودن است افزود: ملت ایران اسلامی از شهدا آموخته  چون کارها رنگ الهی دارد در برابر فشارها سست نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با تهدیدات و بیان مشکلات در دل ملت ایران هراس ایجاد کنند افزود: 40 سال است این ملت در میدان مبارزه است هرگز تسلیم نمی‌شود و به فرموده قرآن فقط اندکی صبر لازم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.