ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8155
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
مسؤولان سپاه پیگیر مدافع حرم شدنم باشند

مسؤولان سپاه پیگیر مدافع حرم شدنم باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خوزستان، شب گذشته یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک با حضور مسؤولان در این شهرستان به پایان رسید. سخنرانی مسؤولان کشوری، لشکری و شهرستانی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این همایش بوده است. سعید عبده‌ولی نیز به عنوان یکی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خوزستان، شب گذشته یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک با حضور مسؤولان در این شهرستان به پایان رسید.

سخنرانی مسؤولان کشوری، لشکری و شهرستانی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این همایش بوده است.

سعید عبده‌ولی نیز به عنوان یکی از ورزشکاران اندیمشکی افتخارآفرین در مسابقات کشتی فرنگی المپیک ریو 2016 در این یادواره حضور داشت و در حاشیه این برنامه از علاقمندی شدید خود به شهدای مدافع حرم سخن گفت.

ایبن مسؤول با اشاره به ایستادگی و شجاعت مدافعان حرم اهل‌بیت در مقابل گروه‌های تروریستی و تکفیری عنوان کرد: می‌خواهم به عنوان یکی از مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) به سوریه اعزام شوم و از این‌رو از مسؤولان سپاه تقاضا دارم تا زمینه حضور را در این مناطق فراهم کنند و این موضوع را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: برای پاس‌داشت کار بزرگ رزمندگان در مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری مدال المپیکی خودم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن