ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81564
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۳:۴۸
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

بمباران شدید صعده از سوی جنگنده‌های سعودی

خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک: منابع یمنی از حملات ائتلاف تحت سرکردگی سعودیها به استان صعده در مرز با عربستان خبر دادند و اعلام کردند: جنگنده های ائتلاف سعودی-آمریکایی ۲۲ بار مناطق مختلفی از باقم در شمال صعده را بمباران کردند. این منابع بیان کردند: این حملات به باقم همزمان با حملات موشکی و […]

خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک: منابع یمنی از حملات ائتلاف تحت سرکردگی سعودیها به استان صعده در مرز با عربستان خبر دادند و اعلام کردند: جنگنده های ائتلاف سعودی-آمریکایی ۲۲ بار مناطق مختلفی از باقم در شمال صعده را بمباران کردند.

این منابع بیان کردند: این حملات به باقم همزمان با حملات موشکی و توپخانه ای ارتش سعودی به مناطق مسکونی واقع در نوار مرزی صورت گرفت. همچنین ارتش سعودی با توپخانه و موشک رازح و منبه را هدف قرار داد.

منابع یمنی تاکید کردند: حملات به باقم ساعاتی پس از ۲۸ یورش به مناطق ساقین، رازح و حیدان در استان صعده رخ داد.

به گفته منابع یمنی حملات ددمنشانه جنگنده های سعودی مناطق از استان حجه در شمال غرب یمن را نیز شامل شد و ۶ یورش به شرق حرض در این استان و چهار حمله به جنوب میدی در استان حجه شد.

در یورش جنگنده های ائتلاف سعودی-آمریکایی به پمپ بنزینی در استان الحدیده یک شهروند یمنی زخمی شد.

جنگنده های سعودی، الدریهمی در الحدیده را نیز بمباران کردند.

از سوی دیگر منابع یمنی به انهدام ادوات مزدوران وابسته به آل سعود در شمال صحرای میدی در استان حجه از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن اشاره و اعلام کردند: در کمین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع نیروهای عبد ربه منصور هادی عنصر وابسته به عربستان شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

در جریان دفع یورش مزدوران در استان تعز نیز شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.