ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8157
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
  • 469 بازدید
  • ارسال توسط :
پیكرهای كبوتران خونین بال فاطمیون در شیراز آرام گرفتند

پیكرهای كبوتران خونین بال فاطمیون در شیراز آرام گرفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، صبح امروز، 4 شهریور شیراز میزبان دو كبوتر خونین بال از تبار فاطمیون بود كه در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) به فوز عظیم شهادت نائل آمدند. كبوترانی كه روزی برای این هدف والا و عظیم و دفاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، صبح امروز، 4 شهریور شیراز میزبان دو كبوتر خونین بال از تبار فاطمیون بود كه در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) به فوز عظیم شهادت نائل آمدند. كبوترانی كه روزی برای این هدف والا و عظیم و دفاع از حق و ولایت مهاجرت كردند، امروز با بال‌های خونین به جمع همرزمان و هم‌كیشان خویش بازگشتند.
مراسم تشییع و خاكسپاری پیكرهای مطهر شهیدان احمد سلطانی و محمد نبی محمدی از شهدای لشكر فاطمیون از ساعت 8:30 از مقابل حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) آغاز شد و پیكرهای مطهر آنان بر روی دستان مردم خداجو و قدرشناس فارس به سمت گلزار شهدای شیراز تشییع شد.
وجود اقشار مختلف مردم و گروه‌های همرزمان فاطمیون، بسیجیان،‌ نظامیان، هیئات مذهبی اعم از زن و مرد كه همگی نوای «لبیك یا زینب(س)»، «لبیك یا حسین(ع)»،‌»مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر اسرائیل»  را سر می‌دادند زیبنده مراسم تشییع شهدای مدافع حرم بود.
جواد قناعتی، رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در حاشیه این مراسم  از برگزاری مراسم‌های تكریم و بزرگداشت این شهدای والامقام خبر داد و گفت: برای هر كدام از این عزیزان مراسم‌های تكریم و بزرگداشت به‌صورت جداگانه طی امروز و فردا برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه مراسم تكریم و بزرگداشت شهید احمد سلطانی امروز ساعت 17 تا 19 در حسینیه گلزار شهدای شیراز برگزار خواهد شد، افزود: همچنین مراسم تكریم و بزرگداشت شهید محمدنبی محمدی فردا، 5 شهریور از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرك جوادیه برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن