ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8161
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
شیرازیان در حق میهمانان غیور خود سنگ تمام گذاشتند

شیرازیان در حق میهمانان غیور خود سنگ تمام گذاشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، پیش از ظهر امروز آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم، احمد سلطانی و محمد نبی محمدی از شهدای لشکر فاطمیون در شیراز برگزار شد. مدافعان فاطمی چنانکه سردار جبهه‌های حق در سراسر جهان در وصف آنان گفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، پیش از ظهر امروز آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم، احمد سلطانی و محمد نبی محمدی از شهدای لشکر فاطمیون در شیراز برگزار شد.

مدافعان فاطمی چنانکه سردار جبهه‌های حق در سراسر جهان در وصف آنان گفت کوثر و خیری ارزشمند برای جهان اسلام هستند که تأثیر آن در آینده مشخص می‌شود و مجاهدت‌های این رزمندگان فاطمی خاک مظلومیت را از چهره افغانستانی‌های میهمان زدود و آنان را در نظر ایرانیان ارجمندتر از گذشته ساخت.

بر این اساس، امروز در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکرهای مطهر این دو شهید بلندمرتبه از شهدای لشکر فاطمیون از ساعات ابتدای صبح، جمع کثیری از مردم شیراز به همراه زنان و مردان غیور افغانی و همرزمان شهدای فاطمی در پیرامون حرم سید علاءالدین حسین (ع) تجمع کرده و دو کبوتر خونین بال مدافع مرز دین را بر روی دستان خود به سمت گلزار شهدای شیراز تشییع کردند.

وجود اقشار مختلف مردم و گروه‌های همرزمان فاطمیون، بسیجیان،‌ نظامیان، هیئات مذهبی اعم از زن و مرد که همگی نوای «لبیک یا زینب (س)»، «لبیک یا حسین (ع)»،‌ مرگ بر آمریکا و «مرگ بر اسرائیل» را سر می‌دادند و جوانان افغانی که پرچم‌های سرخ عاشورایی و شیعی را در دست داشتند نشان از ادامه راه شهدای فاطمی و برازنده آیین تشییع این شهدای غریب آشنا بود.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: مراسم‌ و مجالس متعددی در راستای تکریم و بزرگداشت شهدای والامقام مدافع حرم در دستور کار قرار دارد و برای هرکدام از این گرامیان بزرگداشت به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود.

جواد قناعتی افزود: آیین تکریم و بزرگداشت شهید احمد سلطانی امروز ساعت 17 تا 19 در حسینیه گلزار شهدای شیراز برگزار می‌شود و مجلس بزرگداشت شهید محمد نبی محمدی نیز فردا، پنجم شهریور از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک جوادیه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، فردا ساعت هفت صبح از بلوار رحمت مقابل ساختمان شهرداری منطقه پنج به سمت بوستان شهدا پیاده‌روی خانوادگی در گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن