ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81611
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
البخیتی: یمنی‌ها برای پایان دادن به تجاوز به جبهه‌ها بروند؛ شلیک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان

البخیتی: یمنی‌ها برای پایان دادن به تجاوز به جبهه‌ها بروند؛ شلیک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش مردمی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت ملت یمن برای پایان دادن به این تجاوز مستمر، به جبهه‌ها بروند. وی با بیان "برای یافتن راه حل بحران یمن، نباید به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش مردمی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت ملت یمن برای پایان دادن به این تجاوز مستمر، به جبهه‌ها بروند.

وی با بیان "برای یافتن راه حل بحران یمن، نباید به سازمان ملل دل بست"، گفت: راه حل بحران فقط به دست مردم یمن و از طریق بازگشت همه گروه‌های سیاسی به میز گفت‌وگو محقق خواهد شد.

البخیتی افزود: تصمیمات سازمان ملل درباره یمن جانبداری از طرف مقابل است و ما به نماینده ویژه سازمان ملل تاکید کردیم که راه حل بحران یمن باید فراگیر باشد.

شلیک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان در ساحل غربی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به مواضع متجاوزان در ساحل غربی شلیک کرد.

ائتلاف متجاوز سعودی از روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد تجاوزات همه‌جانبه هوایی، دریایی و زمینی را با تکیه بر مزدوران چندملیتی خود با هدف اشغال بندر الحدیده آغاز کرده است، اما تاکنون متحمل خسارات سنگینی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.