ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81623
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
۴۹ مزدور و متجاوز سعودی در ساحل غربی یمن کشته یا زخمی شدند

۴۹ مزدور و متجاوز سعودی در ساحل غربی یمن کشته یا زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی از کشته شدن ۲۸ متجاوز و مزدور سعودی و زخمی شدن ۲۱ نفر دیگر در دفع پیشروی آن‌ها توسط نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه التحیتا در ساحل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی از کشته شدن ۲۸ متجاوز و مزدور سعودی و زخمی شدن ۲۱ نفر دیگر در دفع پیشروی آن‌ها توسط نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه التحیتا در ساحل غربی یمن خبر داد.  

این منبع افزود مجروحان دشمن متجاوز همچنان در محل درگیری بر روی زمین افتاده اند و سه خودرو حامل کشته‌ها و زخمی‌ها در ساحل این منطقه به الخوخه رسیده است.  

او اضافه کرد در این عملیات ۱۰ نفربر و خودرو نظامی مزدوران و متجاوزان منهدم شده است.  

این منبع نظامی گفت: خطوط امداد و پشتیبانی دشمن در طول ساحل غربی همچنان زیر آتش نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی قرار دارد.  

او افزود دو حمله نافرجام دشمن به منطقه التحیتا با حمایت و پشتیبانی هوایی گسترده چند ساعت ادامه داشت، اما هیچ نتیجه و پیشرفتی برای آن‌ها نداشت.  

او اضافه کرد دشمن به تبلیغات و پوشش رسانه‌ای و جعل پیروزی تخیلی در ساحل غربی روی آورده و تلاش می‌کند بر شکست خود سرپوش بگذارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.