ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81633
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان و امارات در پی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اند

عربستان و امارات در پی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اند

ایرنا: الغریانی در برنامه «اسلام و زندگی» در شبکه «التناصح» وابسته به مرکز فتوای لیبی گفت، این کشورها، نیرو‌هایی که خواستار مقابله با دشمنان هستند را تروریست می‌دانند.مفتی لیبی افزود، ائتلاف بزرگ صهیونیستی از برخی کشور‌های اسلامی خواسته است به بهانه مبارزه با تروریسم، آیات مربوط به جهاد را از کتاب‌های درسی حذف کنند و […]

ایرنا: الغریانی در برنامه «اسلام و زندگی» در شبکه «التناصح» وابسته به مرکز فتوای لیبی گفت، این کشورها، نیرو‌هایی که خواستار مقابله با دشمنان هستند را تروریست می‌دانند.
مفتی لیبی افزود، ائتلاف بزرگ صهیونیستی از برخی کشور‌های اسلامی خواسته است به بهانه مبارزه با تروریسم، آیات مربوط به جهاد را از کتاب‌های درسی حذف کنند و البته برخی نیز تسلیم این جریان شدند.
الغریانی اتفاقات جاری در سوریه و یمن را نیز در چارچوب توطئه‌های صهیونیست‌ها و متحدان آن ضد امت اسلامی دانست و گفت: هدف آن‌ها خوار و زبون کردن مسلمانان است.
وی همچنین گفت، عربستان و امارات با پول‌های بادآورده شان، نقش منفی در کشور‌های اسلامی به ویژه مصر داشته اند و باعث ایجاد مشکلات زیادی برای این کشور‌ها شده اند.
این شخصیت لیبیایی در خصوص یمن نیز گفت، عربستان و امارات از سه سال پیش جنگ سختی ضد یمن آغاز کرده اند و اکنون می‌بینیم کسانی که از بمب‌ها و حملات نظامی این دو کشور جان سالم به در برده اند، با مشکل شیوع انواع مختلف بیماری ها، قحطی و محاصره کشنده رو به رو هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.