ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81663
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۰۷
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب آستان حضرت معصومه(س) در عمود 1080 راه‌اندازی می‌شود

موکب آستان حضرت معصومه(س) در عمود 1080 راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در نشست هماهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ستاد راهنمای زائر که در محل اداره کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، طرفین راه‌های همکاری مشترک را بررسی و بر لزوم همکاری مشترک تأکید کردند. در این دیدار که با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در نشست هماهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ستاد راهنمای زائر که در محل اداره کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، طرفین راه‌های همکاری مشترک را بررسی و بر لزوم همکاری مشترک تأکید کردند.

در این دیدار که با همراهی مسئولان کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی نجف این ستاد صورت گرفت، گزارشی مبسوط از روند فعالیت‌های ستاد راهنمای زائر ارائه شد.

عقیل منصوری جانشین ستاد راهنمای زائر اظهار داشت: موکب آستان حضرت معصومه(س) در عمود 1080 جاده نجف به کربلا امسال فعالیت می‌کند. البته با توجه به آمادگی روابط عمومی آستان به طور حتم امسال فضای بسیار مثبتی در خصوص گسترش همکاری‌های متقابل به وجود خواهد آمد.

وی افزود: با توجه به اینکه همه خبرگان امر اربعین بر اهمیت موضوع رسیدگی به گمشدگان و راهنمایی زائران اتفاق نظر داشته و حل آن را یکی از درخواست‌های همه مواکب و متولیان امر بر می‌شمرند، مقرر شد در گام نخست و در ادامه فعالیت‌های کارگروه مواکب از کمیته هماهنگی این ستاد، موضوع راه‌اندازی ایستگاه راهنمای زائر در موکب آستان حضرت معصومه(س) در دستور کار قرار گیرد.

در پایان نیز مقرر شد نحوه ارائه حمایت‌های مادی و معنوی از سوی آستان حضرت معصومه(س) با نگاه به عملکرد عتبه‌های مقدس علوی، حسینی و عباسی علیهم السلام در این خصوص، مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.