ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81678
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۴:۱۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
یک رشته کوه راهبردی در شهرستان وازعیه به کنترل نیرو‌های یمنی درآمد

یک رشته کوه راهبردی در شهرستان وازعیه به کنترل نیرو‌های یمنی درآمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، یکی از رشته کوه‌های راهبردی در شهرستان وازعیه واقع در غرب استان ساحلی تعز یمن به کنترل کامل نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آمد. اسماعیل محاقری، گزارشگر شبکه تلویزیونی المسیره، در گزارشی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، یکی از رشته کوه‌های راهبردی در شهرستان وازعیه واقع در غرب استان ساحلی تعز یمن به کنترل کامل نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آمد.

اسماعیل محاقری، گزارشگر شبکه تلویزیونی المسیره، در گزارشی اعلام کرد: ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عملیات نیرو‌های یمنی را در وازعیه به تصویر کشیده است. این عملیات دیشب با درگیری‌های شدیدی که چند ساعت طول کشید آغاز شد و رشته کوه‌های مشرف به جاده ارتباطی بین تقاطع وزاعیه و شهرستان وازعیه به کنترل کامل رزمندگان یمنی در آمد.

یک منبع نظامی گفت: شماری از مزدوران کشته یا زخمی شدند که اجساد برخی آنان در میدان‌های نبرد رها شده است علاوه بر اینکه مقادیری تسلیحات و مهمات متنوع به غنیمت گرفته شد.

اهمیت این موفقیت نظامی در آن است که رشته کوه‌های وازعیه بر مواضع و پادگان‌های متجاوزان در ذباب و مناطق دیگر نزدیک به سواحل غربی یمن اشراف دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.