ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81704
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۲۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
اربعین حسینی نمایش اقتدار شیعه است

اربعین حسینی نمایش اقتدار شیعه است

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسن یحیوی، فرماندار ورزقان، امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان گفت: سالانه سیل عظیمی از عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند و امید است با مدیریت هرچه بهتر این رویداد […]

 اربعین حسینی نمایش اقتدار شیعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسن یحیوی، فرماندار ورزقان، امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان گفت: سالانه سیل عظیمی از عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند و امید است با مدیریت هرچه بهتر این رویداد عظیم شاهد شکوه بیش از پیش اربعین آقا اباعبدالله الحسین باشیم.

وی افزود: عراق کشوری آسیب دیده است و امکانات این کشور آنطور که باید پاسخگوی سیل عظیم زائران نیست بنابرین باید برای رفاه زائرین کشورمان تدابیر مناسب را اتخاذ کنیم.

رئیس ستاد اربعین شهرستان ورزقان گفت: اربعین حسینی نمایش اقتدار شیعه است و باید با ساماندهی بزرگترین رویداد مذهبی جهان و استفاده از پتانسیل‌های موجود شهرستان، میزان مشارکت مردمی را در این رویداد مهم تاریخی افزایش دهیم.

یحیوی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مردم شهرستان ورزقان همه ساله برای زیارت مرقد مطهر حضرت امام حسین(ع) به کربلا سفر می‌کنند، افزود: راه‌اندازی دفاتر زیارتی در این شهرستان می‌تواند موجب تسهیل خدمات رسانی و مدیریت یکپارچه زائران شود.

وی همچنین وجود موکب بنام شهرستان در مسیر‌های راهپیمایی اربعین را در ساماندهی زائرین حضرت امام حسین(ع) بسیار موثر ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: وجود موکب بنام ورزقان در کربلا موجب افزایش رفاه ‌و خدمات رسانی به عاشقان حسینی در اربعین می گردد و ایجاد این موکب نیازمند حمایت مردم است. 

فرماندار ورزقان، از همه دستگاهای عضو این ستاد خواست تا با همکاری و هماهنگی خود هرچه سریعتر با تشکیل کارگره‌های زیر مجموعه ستاد از ظرفیت های شهرستان استفاده برای ساماندهی زائرین اربعین حسینی شهرستان استفاده نمایند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.