ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81763
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۴۲
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
تکذیب اشغال شهرستان التحیتا یمن به دست متجاوزان

تکذیب اشغال شهرستان التحیتا یمن به دست متجاوزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، شهرستان التحیتا در استان حدیده یمن بر خلاف تبلیغات رسانه‌های متجاوزان سعودی و اماراتی به طور کامل در اختیار نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است. گروه خبری المسیره از مرکز شهرستان تحیتا […]

تکذیب اشغال شهرستان تحیتا یمن به دست متجاوزانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، شهرستان التحیتا در استان حدیده یمن بر خلاف تبلیغات رسانه‌های متجاوزان سعودی و اماراتی به طور کامل در اختیار نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است.

گروه خبری المسیره از مرکز شهرستان تحیتا گزارش تهیه کرده است که نشان می‌دهد این شهرستان به طور کامل در کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است و اوضاع شهروندان را در زندگی روزمره شان پیگیری کرده است. 

سمیر المترب خبرنگار المسیره در گزارشی از شهرستان تحیتا گفت: آنان  (متجاوزان) عادت کرده‌اند پیروزی‌های توهمی و رسانه‌ای بسازند و با این کار به مزدورانشان روحیه بدهند و به دروغ بار‌ها ادعا کردند فرودگاه حدیده را به تصرف خود در آورده‌اند. مرکز شهرستان التحیتا همچنان در دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است. آنان نبرد‌های سنگینی با متجاوزان داشتند و آن‌ها را مجبور کردند به شمال صحرای التحیتا عقب‌نشینی کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.