ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81787
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

امیرعبداللهیان: هیچ کشوری اجازه دخالت در مستشاری ایران را ندارد

خبرگزاری مهر: «ایان بیگز» سفیر استرالیا در تهران در دیدار با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به جشن پنجاه سالگی روابط استرالیا و ایران، مناسبات پارلمانی و سیاسی میان دو کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استرالیا در جهت گسترش مناسبات همه جانبه میان دو کشور تلاش می […]

خبرگزاری مهر: «ایان بیگز» سفیر استرالیا در تهران در دیدار با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به جشن پنجاه سالگی روابط استرالیا و ایران، مناسبات پارلمانی و سیاسی میان دو کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استرالیا در جهت گسترش مناسبات همه جانبه میان دو کشور تلاش می کند.

ایان بیگز با تأکید بر اهمیت توافقات بین المللی خاطر نشان کرد: حفظ برجام به عنوان یک توافق و دستاورد دیپلماتیک برای جامعه بین الملل ضروری است.

ایان بیگز از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه قدردانی کرد.

حسین میرعبداللهیان با اشاره به اهمیت دیپلماسی پارلمانی، بر افزایش تعاملات پارلمانی میان دو کشور تأکید کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با تشریح برخی تحولات منطقه ای و بین المللی گفت: یمن صرفا راه حل سیاسی دارد و جمهوری اسلامی ایران از راه حل سیاسی مورد تایید همه گروه ها در یمن حمایت می کند.

امیرعبداللهیان همچنین نقش مهم انصارالله و متحدینش در یمن را در حفظ استقلال و امنیت یمن ستود.

وی افزود: حضور مستشاران نظامی ایران در سوریه در چارچوب روابط تهران-دمشق است و هیچ طرفی اجازه دخالت در این موضوع را ندارد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با اشاره به شرایط سخت برخی از ایرانیان در اردوگاه مهاجرین استرالیا خواستار توجه و رسیدگی به وضعیت آنان شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.