ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81857
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
عده‌ای به حرام خوری عادت کرده‌‌اند/ شهدا از جنس مردم بودند

عده‌ای به حرام خوری عادت کرده‌‌اند/ شهدا از جنس مردم بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی رباط نیوز،سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم نصیرشهر اظهار کرد: خانواده شهدا نیتهای خدایی داشتند، آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی رباط نیوز،سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم نصیرشهر اظهار کرد: خانواده شهدا نیتهای خدایی داشتند، آن ها انسانهای بزرگواری هستند که از جان و مالشان برای این انقلاب گذشتند و فرزندانشان را فدا کردند.

وی ادامه داد: هرجوان و نوجوانی در راه اسلام و این انقلاب به شهادت رسیده است به طور قطع مادران و پدرانشان را شفاعت می کند، آنها از نزدیکان حق تعالی به حساب می آیند و شفاعت می کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ابراز کرد: هیچ کسی در این دنیا نمی داند که مقام و جایگاه شهیدان کجاست، تنها شهید می داند که دارای چه جایگاهی نزد خدای متعال است.

سردار شاهچراغی بیان کرد: روزهای نخستین جنگ بسیار مشهود بود که بسیاری از مردم در چادرها بودند و در جنوب کشور این بیشتر دیده می شد که مردم در تنگنا بودند اما برای این انقلاب ایستادند، بسیاری از شهدا از سرما از دنیا رفتند و زحمات آن ها را نباید فراموش کرد.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم به یاد خدا بودن است، جنس همین شهدای ما و مدافعان حرم از مردم بود، آنها به درستی به هموطنان خود خدمت می کردند و این گونه به شهادت رسیدند.

سردار شاهچراغی تأکید کرد: اگر همین رشادت های مدافعان حرم نبود که سوریه نمی توانست از حضور داعشی ها پاک شود، این مدافعان حرم بودند که زحمات بسیاری کشیدند و باید از زحمات سردار همدانی ها نیز قدردانی کرد چرا که تا آخرین روزها پای این انقلاب ماندند و تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه نباید بر مردم سختی وارد کرد؛ خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا عده ای از لقمه حرام و بیت المال این مردم برای خود خانه و سرمایه های آنچنانی درست کرده اند، این کشور شهید و شهادت دیده و نباید به چنین وضعی دچار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.