ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 81865
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین گرامیداشت شهید علی هاشمی و 400 شهید حصیرآباد در اهواز برگزار می‌شود

آئین گرامیداشت شهید علی هاشمی و 400 شهید حصیرآباد در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، نخستین سالگرد تدفین شهید غواص عبدالکریم کجباف، سردار شهید علی هاشمی، شهید غلامحسن پژوهند، دهمین یادواره سرداران و 400 شهید حصیرآباد و سومین سالگرد شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدار حاج عبدالکریم اصل غوابش در اهواز برگزار می‌شود. این مراسم که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، نخستین سالگرد تدفین شهید غواص عبدالکریم کجباف، سردار شهید علی هاشمی، شهید غلامحسن پژوهند، دهمین یادواره سرداران و 400 شهید حصیرآباد و سومین سالگرد شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدار حاج عبدالکریم اصل غوابش در اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم که باحضور خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس، خانواده مدافعان حرم، جانبازان و ایثارگران و مردم ولایتمدار اهواز برگزار خواهد شد و در ضمن به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پرداخته می‌شود.

سخنران این مراسم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان است و مصطفی مروانی نیز به مدح و ثنای اهل بیت(ع) و مدافعان این خانواده خواهد پرداخت.

سردار کریم شالباف از مدافعان حرم، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، این مراسم با مشارکت، قرارگاه کربلا جنوب سپاه حضرت ولیعصر(عج)، تیپ زرهی حضرت حجت(عج)، ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 7 و واحد فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.